19.03.2017

FIRINDA MARSHMALLOW TARİFİ

Merhabalar canımcımlarım😂😂 Benden size kalp kalp kalp ❤️❤❤
Aslında bu gün yazmayacaktım,yazamayacaktım.Dayım eli ile ilgili küçük bir ameliyat geçirdi.Gelenler gidenler çok oldu.İstanbul'dan diğer dayım geldi o gitti İstanbul'dan teyzem geldi.O sırada babam iş için şehirdışına çıktı... Biz de anneannemlere gidelim dedik.Anneannem bırakmıyor teyzemi bize,özlüyor... Biz de madem öyle biz gidelim dedik. Aslında sabah annemi çekiştire çekiştire eve getirtmeye çalıştıysam da olmadı.1 saat falan yeni oldu eve geleli.😂
Her neyse size 3 günümü özetlediğime göre yazıya girebilirim.😂❤
Evet bu  fotoğraftaki muhteşem ötesi tatlıyı görüyorsunuz😻 Aslında daha önce bu tarifi vermiştim ama o zaman acemiydim doğru düzgün bir post olmamıştı😂 Bu sefer daha güzel olacak inşallah.O zaman önce malzemeleri sayıyoruuuuummm:

  • İstediğimiz çeşit çikolata 
  • Tabikisi puf (İşte onu yazmak çok uğraştırıyor m ile başlayan!!😂)
  • Küçük bir güveç (Benimkisi balık güveci)
Hıh bakın güvecimeeeee😂😂

1-ÇİKOLATA SANATIMIZI KONUŞTURUYORUZ BEYLER BAYANLAR😂


Evet sıvıyoruz kolları,parçalıyoruz çikolataları.Orda dur bayım -hahahayt tabiki de biz bayanlar bu hatayı yapmayız(yaptı)- ,Büyük parçalamak  işine gelebilir ama pişerken çilesini sen çekersin!! Parçaladın mı çikolataları? Şimdi onları güvece alıyorsun.Ama fırına falan atmıyorsun birazcık sabırlı oluyorsun.

12.03.2017

SİMLİ ÇİZİM YAPARSA?? BİR ŞEYLER ÇİZDİM BELKİ İLK BELKİ SON:D

Merhaba! Uzun zamandır yazamadım ya onun acısını çıkarıyorum hazır zaman bulmuşken.Yalnız yazıya başlamadan önce bir konuya değinmek istiyorum.Belki de hepimizin problemi bu.Bir yazı yazıyoruz.Sonra yeni bir yazı yazınca hoooopp diye o yazı eski yazı oluyor.İşte buna çok üzülüyorum.Bu yazıların hiç biri eski O-LA-MAZ.Bunların hepsi için ayrı ayrı emekler veriliyor.Lütfen anlayışlı olalım bu konularda:))
alıntıdır.
Evet ben ve çizim yapmak.Aslında eskiden severdim.Ta ki katıldığım resim yarışmasında birinci olan kızın resmini gördükten sonra😂 Aslında yetenekliydim de ama zamanla insanın ilgi alanları değişiyor.Belli bir zamandan sonra spora ilgi duymaya başladım.Önce buz patenine aşık oldum hala da aşığım ama sonra voleybol girdi hayatıma(aşkımız böyle başladı sonra da voleybolla evlendik diyormuşum😂😂)Ya bildiğiniz bağlandım voleybola.Zaten buz patenini seneye bırakmak zorunda kalacağım.Ama ilerleyen zamanlarda ona amatör olarak devam edeceğim.Bilmiyorum planlarım değişedebilir.Geçen gün annemle konuşurken annem sınavın voleybola engel olmayacağını istersem bu yıl bile voleybola başlayabileceğimi söyledi.Bunun ardından bir de geçmişte takımda(okul takımı değil) oynayan bir arkadaşım çok güzel oynuyorsun seni pasör olarak alabilirler demez mi!! Ben bir gaza geldim.Ama dur bakalım dedim Simli.Şu sınavı atlat sonra voleybol sahaları senindir!! Başlayacağım inşallah sınav bitip hayatım şu ders kitaplarının içinden biraz olsa kafasını çıkarıp nefes alabilince:))
alıntıdır.

BLOGLAR ARASI RÖPORTAJ -SESSİZ KALDIM:))))

💜💜💜💜💜Kalp Kalp Kalp.Çok özledim sizleri:))))) Bir hafta oldu yazmayalı.Zaten sınav haftasıydı bir an ALLAH'IM SANA GELİYORUM dedim.Zaten bir hafta boyunca yukardan bir  türlü taşınamayan komşularımız ve matkap seslerini saymıyorum.😡😡😡 Ya tam çalışmaya başlıyorum,yukardan başlıyorlar matkap çalıştırmaya.Gel gel burayı da deş😂😂 Neyse yarın son sınav İngilizce.Daha önce girdiğim 4 beceri sınavı çok zorlamadı bu da zorlamaz gibi görünüyor İNŞALLAH.

Hani bizim bir tane ponçik blogger annemiz varya, Esila diye prensesi olan<3  .İşte o kendisi kadar olmasa bile çok ponçik bir etkinlik başlattı.Simli de katılmazsa olmazdı.💜💜 Onun sayesinde bir dost daha edindim.Sessiz Kaldım'ı tanıdığıma çok çok memnun oldum.Çok çok sevdim onu.Aslında bizim röportajlar sanırım Çarşamba günü hazırdı bile.Ama ben beklettim birazcık.Çok çok özür diliyorum.Ama o kadar güzel oldu ki:))))) Ben ve Bay çenem de artık sizleri onun minnoş cevaplarıyla baş başa bırakalım...


3.03.2017

ELECTRONIC GADGETS ~STATE OF THE ARTS👏🏻

Hello everyone! How are you today? If I expect the illness,I am very good.Yes, I was sick 😷.Because the weather is -3 degrees Celsius today.!! I didn't go to school today,Because I was sick and I will have The Turkish Exam On Monday 😲 I would write this article on Sunday but I have a lot of homework 📚 this weekend and I will study for the exam on Sunday 😮
You know,If I had more time,I would more speak😂 But I must pass on the article now😃✨

Electronic gadgets are very important for the people at the present time 😍Because they are excellent gadgets! Perfect and ideal 😃Because they can do a lot of things that people can't do 😶 For example;

25.02.2017

DÜZENLİ YAZI YAZMAYA KARAR VEREN SİMLİ❤😂

Merhaba herkese! Bu gün bir karar aldım.Çünkü Mayıs itibari ile derslerim yoğunlaşacak Ve gelecek yıl  bir sınava gireceğim.Bloğun bana bir şey kaybettirmektense çok şey kazandırdığını düşünmüşümdür her zaman.Fakat biraz toparlanıp derslerime bir nebze daha çok odaklanmam lazım.Bloğu tabiki de bırakmıyorum!! Ama en azından hafta içleri yazı yazamayacağımı üzülerek belirtmek istiyorum. Hatta cumartesi günleri bile yazamayabilirim çünkü paten dershane her gün sınav falan derken zaman kalmıyor.Zaten her hafta sonu 16 sayfa matematik ödevini saymıyorum bile.Ama Pazar günleri eğer ertesi gün sınav vb. Yoksa,dersleri bitirdikten Sonra her pazar günü bir saatimi bloğa ayırabilirim.
Zaten bir takım planlarım da var blogla ilgili.O BÜYÜÜÜK sınavdan önce İngilizcemi geliştirmek için de kullanabilirim bloğumu.Ama tabi ki söz konusu kocaman bir değişim değil.Bu konularda da yazmaya devam edeceğim.
Hepinizi çooook seviyor Simli❤❤

19.02.2017

EN YAKIN ARKADAŞ TAG'İ / BFF TAG



Sevgili Lila'nın Güncesi çook güzel bir etkinlik başlatmış.Ben de bu etkinliği görünce neden yapmayalım dedim.Ve sonrasında Simli bi yerinde dur dedi bana vicdanım😂 Ayrıca birazdan ambulansı aramayı düşünüyorum yarım saat önce soruları cevaplaması için anlaştığımız arkadaşcağızımdan yaklaşık 25 dakikadır haber alamıyorum😂 Hadi hayırlısı diyerek başlıyorum Tag'ime...
BİSMİLLAH...Biraz uzun olacak sanırım bu yazı.Şimdiden gözüm korktu 😂😂
** B:benim arkadaşım için verdiğim cevaplar**
**D:Arkadaşımın benim için verdiği cevaplar**
Güncelleme:Taslağı yazmamın üzerinden 1 buçuk ay geçti ve sevgili arkadaşımdan cevapları alalı sadece 1 haftacık oldu.Biraz da ben bekleteyim ama!😂
NOT:İsim vermeyeceğim belki arkadışcığım ismini söylemek istemez.Gizliliğe çok önem verir ya kendisi😂
1.Nerede ve Ne Zaman Tanıştınız?
B:5.sınıftaydık.Yanlış hatırlamıyorsam o 3-4 gün falan gelmemişti.Ben de o zaman Duygu'yla takılıyordum:D Sonra geldi ve Duyguyla yakınlaşınca baya kıskanmıştım sanırım:D Tam hatırlamıyorum ama Duyguyla oynuyorlar diye kızıp 1 teneffüs boyunca yanlarına gitmediğimi çok iyi hatırlıyorum😂 Hatta bi ara baya kanlı bıçaklıydık sanırım.Yani en azından ben öyleydim.Sonra servise bindim bi gün baktım D geliyor.Aman Allah'ım didim.Sen didim,ben didim,bu servis didim??
Sonra şekercik bana limonlu şeker vermişti de kaynaşmıştık.Bi de o gün ikimizden biri ilk kez kanka demişti.Hangimiz hatırlamıyorum.
D:Ben zaten küçüklüğümden beri gittiğim okuldaydım.Bitanem geldi bizim sınıfa.İlk geldiğimde Duygu diye bir kızla takılıyordu.Sonra aralarına beni aldılar.Doğruyu söylemek gerekirse çok gıcık bir tip diye düşündüm içimden😁😁Ama öyle değimiş(Bitanesi ben oluyorum jsjsj.Hıh sanki ben sana bayılıyodum😀)

2-Birbirinizi tek bir kelimeyle ifade edin.
B:Kardeş!
D:Kardeşim

18.02.2017

MASAL GİBİ MİM-AKLIMDA DELİ SORULAR!!:)

Selammmsssssss:)))))))))) Hiç böyle girmemiştim.Şu giriş problemine bir çözüm bulmam şart:D
Neyse hani şu Masal Kızın Annesi (Umarım blogları karıştırmamışımdır) varya,işte o mimledi bu sefer:)) Çok beğendim bu mimi.Onun cevapları da çok çok güzeldi:))) Gelelim benim cevaplarıma:
1-Almaktan Asla Vazgeçemeyeceğin bir şey var mı?
Kıyafet!!! Eğer çok beğenmişsem kesin alırım indirim falan beklemem!!! Bir de ayakkabı tabii ki! Bulmuşsam,beğenmişsem asla vazgeçmem! Bir de böyle defterler falan oluyor ya cicili bicili:D Yani asla vazgeçmem demeyeyim de almaya çalışırım:D

2-Büyük,kocaman bir acı hissettiniz mi?
Hmm.Bi düşündüm deeeee,Belki bir kez hissetmiş olabilirim.Kulağımı deldirirken:D Çok acımıştı ama şaka bir yana fiziksel anlamda veya manevi anlamda çok büyük acılar hissetmişimdir de hatırlamıyorumdur bence:) Ha ama Büyük,kocaman bir korku hissettim...

3-Altın Günlerine Dair Korkunç bir anın var mı?
Var!!!! Bir keresinde küçük çocuklarla kıyafet şeysi oynamıştım:/ Hani böyle giyinip saçma sapan podyumda yürür gibi yürüyorsunuz ya hah işte tam ondan! Geçelim burayı hatırlamak istemiyorum!😐😐😐😐😐

10.02.2017

MIM-MCDRGNBLGGR 😂😂😂

Uyuklaya uyuklaya yazdığım bir mimden herkese merhaba!😂
Şekerlik MCDRGN beni mimledi!!! Simliciki unutmadı!!! Bu kadar minnoş bir davete hayır demek:ASLA! Hatta bakınss davetiyesi bile var!

O zaman başlıyorummmmm❤❤
1-Sihirli Bir Değneğin Olsa Hayatında Hangi Anı Değiştirmek isterdin?:)
Şu an aklıma çokss şey geldi😂 Kusura bakmayın bi kaç tane yazıp başınızı şişiricem😃
İlk olarak buz patenini bıraktığım anı değiştirmek isterdim,Çünkü insan Yıllar sonra geri dönse bile bir şeyler hep eksik kalıyor(denendi onaylandı)😂
İkincisi şu güne kadar bana yapılan bütün haksızlıklara karşı sustuğum anları değiştirmek isterdim.Böyle bağıra çağıra hadlerini bildireceksin ki kime bulaştıklarını anlasınlar😃

9.02.2017

MIM -REKLAMLARDAKİ GİBİ OLMAYAN ŞEYLER

Merhaba'lı girişleri sevmem ama selamsız da olmaz😂
Merhaba!😂 Sevgili Esilanın Annişi😂😃 beni mimledi💖 Ben de onun ardından bir mim davetciki daha alınca bekletmeyeyim dedim🙂 O zaman geçiyorum mimeeeeeee🙂🙂🙂🙂

Yahu söyler misin okurcum Kaç kez Magnum reklamlarındaki ses çıksın diye dişlerimiz donana kadar ısırdık o dondurmayı?😂 Kaç kez hayal kırıklığına uğradık,sonra bir dişçiye??😃😃

1.02.2017

MİM / BLOĞUMUN İSMİ NERDEN GELİYOR?

Herkese merhabalar! Şu sıralar ortalarda yeni bir mim dolaşıyor.Bir çok kişide gördüm ama sevgili simliciklerini mimlemeyi unutmuş olsa gerek bu blogger arkadaşlarım😂  Ben de artık ilk gördüğüm yerde üstüme alınmaya karar verdim ve Şeydoş'un (Şeydanın Günlüğü) bloğunda gördüm bu mimi.E tabiki hemen üstüme alındım.Peki başlıyorum o zaman;
  Neden Simli Nane'nin Güncesi?
Çünkü ben blog ismimi değiştirirken, bu sefer çok orijinal bir şey olmasını istemiştim.Hatta günlerce düşünmüştüm acaba Ne olsa diye.Sonra bir kağıda sevdiğim bütün şeyleri yazdım.Sonra onları birleştirerek isimler elde ettim.Hatta hatırladığım kadarıyla şunlar vardı;