18.12.2016

BLOGGER'DA HAYATTA KALIN!

Merhaba! BLOGGER'DA başarılı olmak kadar hayatta kalmanın da önemli olduğunu bilmeyennyoktur herhalde.Ben de tecrübelerime dayanarak size bir kaç öneri vermek istiyorum demek isterdim fakat ben de henüz 6 ayını yeni bitirmiş taze bir blogger olarak çok da tecrübeli sayılmam.Ama yine de yeni başlayanlara bir kaç öneri verebilirim!
BLOGGER'DA uzun süre hayatta kalmak istiyorsanız;

 1- GERÇEKTEN YAZABİLECEĞİNİZ BİR KONU SEÇİMİ YAPIN
Şunu kabullenelim.Herkes her türde,her konuyu yazamaz.!! Bu nedenle alakanız olmayan bir konu seçip okuyucularınızı baymaktansa,İlginiz ve bilginiz olan bir konu seçip onları eğlendirin!!
Mesela ben alışverişi çok severim ancak alışveriş bloğu yazamam şahsen:)) Zor iş yahu!

2-ÖZGÜN OLUN!
Başkalarında olan her şey sizde de olmak zorunda değil! Tabiri caizse özentilik diyebiliriz buna. Özentilik yaparak hiç bir yere varamazsınız aksine gülünç duruma düşersiniz söyliim:))
Yani mesela hiç kimsede olmayan bir yazı biçiminiz olsun,görsellerinizle,tasarımınızla herkesten farklı olun,dikkat çekin.!
Morların arasındaki tek pembe siz olun:)))

3- ŞU YORUMLARA CEVAP VERİN YAHU!!
Eğer bir yorum varsa kişi size ve yazılarınıza değer veriyor demektir.Havalı havalı takılarak bir yere VA RIL MAZ!  Karşıt fikirler bile olsa o yoruma cevap verip en azından kişinin görüşlerine önem verdiğinizi belirtin.İşine gelmeyen yorumları bir kenara atmayın.CEVAP VERİN!
Not:Bir de lütfen şu kelime doğrulama şeysini KAL DI RIN! Yorum yapmaya üşeniyorum:)))






Aynı zamanda yorumlar sizin için pırlanta değerindedir. Hem sayfa görüntülemenizi arttırır hem de fikir alışverişi sağlayarak eksiklerinizi görmenizi sağlar.

4-BLOGGER ARKADAŞLARINIZ OLSUN
Olsun ki blog yazmanın eğlencesi olsun.Yeni arkadaşlar edinin tanışın kaynaşın.Bu sayede her hangi bir olayda da arkanızda olanlar olur:))



5-BLOGGERLIĞA PROFESYONEL BAKIN
Blog yazmak çoğu zaman hobi değildir.Blog yazmanın ciddiyetinin farkına varmalısınız.
6-SAMİMİ OLUN
Samimi yazılar yazın samimi cevaplar verin ciddi olmayın yahu!

E ben de 40 yıllık blogger olmadığıma göre bu kadardan başka gelmedi aklıma
Kendinize Cici bakın:D

18 yorum:

  1. Yazılanlar ne kadar da doğru, teşekkür ederim. Dikkat edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladığım kadarıyla taze bloggersınız.Bi nebze yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 😊

      Sil
  2. Yeni olsan da çok yerinde tespitler. Özellikle şu yorumlara cevap vermeyip havalı takılmak kısmı, en kızdığım. Değer vermişim okumuşum, yorum yapmışım, e bir zahmet cevap ver ama burnun düşmez korkma :)) değil mi ama?

    Ben de beş aylık bir bloğum. Seni de takibe aldım. Ben de beklerim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin gibi düşünüyorum.En kızdığım şey de bu aslında.Akşam geleceğim bloğuna:))
      Sevgiler

      Sil
  3. Selam... Ne tatlı blog ama bu :) ilk kez geldim takipteyim buyrun sizide beklerimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sizin tatlılığınız.:))
      Geldim bileee😊

      Sil
  4. 7 yıldır blogumla mutluyum.. :) zaman çok çabuk geçiyor.. :)))
    Ben de beklerim sayfama... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman daha nice yıllara.Tabi ki bloğunuzla:)
      Bloğunuza geldim bile.

      Sil
  5. Bende henüz çok yeniyim :) tabsiyelerinize uyacağım bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:)
      Geliyorum hemen:))

      Sil
  6. ben de tecrübelerime dayanarak katılıyorum tespitlerine :) yolun açık olsun ne olursa olsun bırakma yazmayı yıllar geçtikçe nasıl değiştiğinin büyüdüğünün en güzel tanığı blogun oluyor..

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim.Siz öyle diyince daha da bağlandım bloğuma.
    O çok tatlış dilekleriniz için çoook ama çoook teşekkür ederim.
    Sizin de yolunuz açık olsun ❤🖤😊

    YanıtlaSil
  8. İki aylık bloggerim çok yararlı tavsiyeler bunlar teşekkürler ☺

    YanıtlaSil
  9. en de okuduğum hemen hemen her yazıya yorum bırakırım. ve sonrasında da acaba cevap geldi mi diye tekrar bakarım😀 bence de yorumlara cevap vermek çok önemli. kendi blogumda da buna dikkat ediyorum. mesela cevap var mı diye buraya da tekrar girip bakıcam☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂Ben de senin gibiyim okurcum. Cevap vermemek çok büyük kabalık.
      Canımsın 😊😊💕💕

      Sil
  10. Maşallah 40 ilin bloggeri kimi çox gözəl tövsiyələr vermisiniz :) Hamısı çox diqqətəlayiq maddələrdir. Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 🙂🙂

      Sil