28.01.2017

SINIFTAKİ ÖĞRENCİ TİPLEMELERİ #1

Böyle bir yazı yazmak nerden geldi aklıma hiç bilmiyorum😂 En son sınıftaki bir kıza sinirlenmiştim Sonra bi baktım burdayım😂 Aslında çok fazla tipleme var ama ben böyle kısa kısa tadı damağımızda kalacak şekilde yazacağım😀
Fakat yine alıntımı belirteyim: !*Görsellerin hiç biri bana ait değil,Google Görseller'den alıntıdır.*!
İvit o zaman başlıyorum okurcum💜
1-HOCAM ÖDEV VARDI😂
İlk sırayı onlara vermeseydim ayıp olurdu:D
Hani tam da ders bitmişken,hoca da iyi günündeyse bizi serbest bırakmışken "Hocam ödev vardı!" Diye ince ama güçlü sesli, o arka sıradaki cılız çocuk vardır ya! Hah işte tam ondan bahsediyorum!!
Ki duruma göre o kişi bazen ben de oluyorum.E ama oturup beni çok uğraştıran bir ödevse tabikisi söylicem yani😂 Ha bir de bu Kişiler sıra arkadaşının "çıkışta gel" bakışlarına maruz kalırlar😂


2-BU GÜN NE KADAR GÜZELSİNİZ!!
Tabiri caizse onlara "Yalakalar' diyoruz.Hocanın saçlarından tutup ayakkabılarına kadar öven kişicikler olur kendileri.Genellikle ek puan veya kanaat almak için yapılsa da tamamen iyi niyetten yapılanlar da vardır😂 Ki Zaten genellikle puan veya kanaat için yapılanlar amacına ulaşamaz😂
O kişi ben de olurum bazen ne yalan söyleyeyim!😂
Görsel bana ait.
3-İNEKLER😡
Orda dur!! Ya ben buna çok sinirleniyorum.Neden çalışan dersini önemseyen ahlaklı öğrenciler(bu ben oluyorum😂) bir hayvana benzetilir söyler misin okurcum?? Bak buna çok sinir oluyorum.E o zaman tembellere de koala densin¿¿ ne farkı var söyler misin??????? 😂 Çalışmak suç mu??
Ha ama yine de şöyle bir değineyim;Verilen ödevleri eksiksiz yapan,Ahlaklı,ders dinleyen,Başarılı öğrencilere karşı yapılan gereksiz önyargıdır diyerek burayı geçiyorum..

Görsel bana ait.

Bu yazıyı burda noktalıyorum.2.sini de yazmayı planlıyorum ama ne zaman bilemiyorum:)
Kendinize çoook iyi bakın💜💜💜💜💜💜💜

NOT:YAZININ BAŞINDA GÖRSELLER BANA AİT DEĞİL YAZMAMA RAĞMEN SADECE 1 ALINTI KULLANDIĞIMIN FARKINDAYIM😂 GÖRSEL YAPAMAYACAĞIMI DÜŞÜNMÜŞTÜM İLK BAŞTA.O YÜZDEN ÖYLE YAZDIM😂 SONRA MOBİLDEN YAZDIĞIM İÇİN YAZININ BAŞINA DÖNÜP SİLEMEDİM.KISACASI PSİKOPAT DEĞİLİM😂😂💜

22 yorum:

  1. Bunların hepsine bende deli oluyorummm 😃

    Birde sürekli herşye parmak kaldıran tipler yokmu.O parmak serbest kalsa sınıfı turlayacak o derece sallanır 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hepsi gıcıııkkkkk.Ahaha o da iyiymiş canımcım😂😂😂😂😂💜

      Sil
    2. Sen daha iisin ki bi kerem canimcimmm 😃😃😃

      Sil
    3. AA hiç de bile sen daha iisin orda anlaşalım😂😂😂

      Sil
    4. Çok ısrar edin tamamssss mademm 😃💙💙💙

      Sil
    5. İyi mademmm💜💜💜💜

      Sil
  2. Hocam ödev vardıı -,- en sevmediğim sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ona diyecek laf bulamıyorum😂😂 Hele de hoca sevmediğim biriyse😑

      Sil
  3. ayyyyy bence sen penguensin en şiriniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kimin şirin olduğunu bi tartışmamız gerek deeppp💜💜💜
      Seviyorum seni 💜💜💜💜💜💜

      Sil
  4. Çok güzel tespitler yapmışsın Simlii :) Her sınıfta mutlaka vardır bu öğrenci tipleri. Bir de sınavdan sonra çok kötü geçti diye üzülüp 100 alan tipler var;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bir de şey var mesela toplanmışsınız sınav çok zordu falan diyorsunuz arkadan biri geliyor Ne kadar kolaydı diyor.En sinir olduğum tiptir kendileri ve maalesef bizde çok var😂😂
      Güzel yorumun için teşekkürler canımcım 💜

      Sil
  5. Hocamm ödev vardı �� benimde en sinir oldugum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bir de dönem notumuz düşer onlar yüzünden 😑😂💜

      Sil
  6. Ahhahaha beni güldürdün :D Gerçekten de niye inek deniyor acaba yaaa , ne alaka yani :D O hocam ödev vardıların birde şöyle bir versiyonu var , o da başkasında geçirir normalde ödevi hatırlatanlara kızar ama o gün pişkin pişkin hocam ödev vardı der , bak sinir oldum şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet o da var 😑 Iykk😂
      Öpüldün💜

      Sil
  7. sizi yeni keşfettim çok eğlenceli bir paylaşım olmuş :)) Takibe alıyorum,banada bekliyorum.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim 💜💜 Akşam uğrayacağım İnşallah💖 Bekleyin Simlii geliyooooo😃

      Sil
  8. Hepsi de gıcık tipler 🙈 Blogunu yeni kesfettim canim takipteyim, bana da beklerim ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama yaaa😃 Akşam uçacağım bloğuna unutursam yorum bırak ışınlanayım tatlım❤️

      Sil