DÜZENLİ YAZI YAZMAYA KARAR VEREN SİMLİ❤😂

Şubat 25, 2017

Merhaba herkese! Bu gün bir karar aldım.Çünkü Mayıs itibari ile derslerim yoğunlaşacak Ve gelecek yıl  bir sınava gireceğim.Bloğun bana bir şey kaybettirmektense çok şey kazandırdığını düşünmüşümdür her zaman.Fakat biraz toparlanıp derslerime bir nebze daha çok odaklanmam lazım.Bloğu tabiki de bırakmıyorum!! Ama en azından hafta içleri yazı yazamayacağımı üzülerek belirtmek istiyorum. Hatta cumartesi günleri bile yazamayabilirim çünkü paten dershane her gün sınav falan derken zaman kalmıyor.Zaten her hafta sonu 16 sayfa matematik ödevini saymıyorum bile.Ama Pazar günleri eğer ertesi gün sınav vb. Yoksa,dersleri bitirdikten Sonra her pazar günü bir saatimi bloğa ayırabilirim.
Zaten bir takım planlarım da var blogla ilgili.O BÜYÜÜÜK sınavdan önce İngilizcemi geliştirmek için de kullanabilirim bloğumu.Ama tabi ki söz konusu kocaman bir değişim değil.Bu konularda da yazmaya devam edeceğim.
Hepinizi çooook seviyor Simli❤❤

You Might Also Like

21 yorum

  1. Aa oldumu şimdi simcimmmm.Bu sirin yazılardan mahrum mu etceksin bizi:(

    Hoş bende netimi hemen bitiriyorum sonrada kalıyorum ortada haha 😃

    Derslerin daha önemli tabi şekercim.Biz seni hep bekleriz ki burda 😘😘💙💙💙💙💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee bak gör iste simdi biz de senin yazılarını öyle bekliyoruz ama malum sen internetini hunharca kullandığın için😂😂😂 Her pazar buralarda olmaya çalışacağım inşallah şekercim❤❤ Yorumlara haftaiçleri cevap veririm orda sıkıntı yok💖💖💖

      Sil
  2. Ben de tam bu güzel blogu takibe almışken :) Çok sevimli ve renkli blog, yazılarını bekliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh tam da siz beni takibe almışken:)))
      Renkli olan sizin kişiliğiniz,çok teşekkür ettim ✨

      Sil
  3. Derslere yoğunlaşman elbette ki en önemlisi ..enerjini doldurmak için gelmeyi unutma ama olur mu?
    Başarılar ve kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle enerjimi doldurmak için bloğa ihtiyacım var❤ Umarım dilediğin gibi olur boyacım❤❤

      Sil
  4. Simlii nereye yaa napcaz biz sensizz unutma bizi yorumlarından,yazılarındam mahrum etme 😚😚😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç gidermiyim ben buralardan hııı?? Bana bak benden kurtulmak o kadar kolay değil ha ona göre😂😂😂 Her pazar daha kaliteli yazılarla geleceğim inşallah.Seneye sınav bitsin bak bakalım nasıl coşuyorum 😂😂😂

      Sil
    2. Bi de haftaiçi yorumlara cevap vericem bu arada 😍😍💖

      Sil
  5. Umarım planların gerçek olur, ben baya zorlanıyorum nitekim bu noktada :D

    YanıtlaSil
  6. Dersler tabii ki de öncelikli planda olmalı. :) Sen derslerine güzel güzel yoğunlaş, buraları da unutma. :) Hep okuyalım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sınavı bir atlatsam😑❤

      Sil
  7. Allah kolaylık versin derslerinde , ben hiç sınavdı , dersti umursamıyorum ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canımcım ❤❤ Ahaha o da iyiymiş 😂

      Sil
  8. bloglarımız en vefakar dostlarımız.. bizim her dönemimize şahitlik ediyorlar o yüzden bu ara seni üzmesin . işlerini haledince daha hevesle gelip yazmaya başlayacaksın merak etme :) çokça başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum 😍 Umarım şu günleri kolaylıkla Ve istediğim sonuçla atlatırım.Seviyorummmm❤❤❤

      Sil
  9. Kararlarından asla dönme, vazgeçme. İngilizceni geliştirmekle çok iyi karar vermişin emin ol ilerde bunun faydasını çok çok göreceksin. Yazından bile ne kadar enerjik olduğunu hissettim. Sakın bu enerjik halini bırakma oldu mu:) Umarım hayatın boyunca çok başarılı bir birey olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok çok güzel dilekler bunlar ❤❤❤ Umarım hepimiz bir gün katlandığımız zorlukların karşılığını alırız❤❤ Güzel dileklerinin hepsi seni de bulsun ❤❤

      Sil
    2. Amin İnşallah bebişim :*

      Sil
    3. ❤️❤️❤️❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

YAZ İÇİN (BİR ÖNERİM VAR!)-MİM

Uzuuuuuuuuun bir aradan sonra tekrar gelebildim nihayet.Şu son 1 haftam,okulumdaki,3 yılımdaki en barbat haftamdı diyebilirim. Hepimiz ço...

BLOĞUN YENİ TASARIMI NASIL?

Popüler Yayınlar