EN YAKIN ARKADAŞ TAG'İ / BFF TAG

Şubat 19, 2017



Sevgili Lila'nın Güncesi çook güzel bir etkinlik başlatmış.Ben de bu etkinliği görünce neden yapmayalım dedim.Ve sonrasında Simli bi yerinde dur dedi bana vicdanım😂 Ayrıca birazdan ambulansı aramayı düşünüyorum yarım saat önce soruları cevaplaması için anlaştığımız arkadaşcağızımdan yaklaşık 25 dakikadır haber alamıyorum😂 Hadi hayırlısı diyerek başlıyorum Tag'ime...
BİSMİLLAH...Biraz uzun olacak sanırım bu yazı.Şimdiden gözüm korktu 😂😂
** B:benim arkadaşım için verdiğim cevaplar**
**D:Arkadaşımın benim için verdiği cevaplar**
Güncelleme:Taslağı yazmamın üzerinden 1 buçuk ay geçti ve sevgili arkadaşımdan cevapları alalı sadece 1 haftacık oldu.Biraz da ben bekleteyim ama!😂
NOT:İsim vermeyeceğim belki arkadışcığım ismini söylemek istemez.Gizliliğe çok önem verir ya kendisi😂
1.Nerede ve Ne Zaman Tanıştınız?
B:5.sınıftaydık.Yanlış hatırlamıyorsam o 3-4 gün falan gelmemişti.Ben de o zaman Duygu'yla takılıyordum:D Sonra geldi ve Duyguyla yakınlaşınca baya kıskanmıştım sanırım:D Tam hatırlamıyorum ama Duyguyla oynuyorlar diye kızıp 1 teneffüs boyunca yanlarına gitmediğimi çok iyi hatırlıyorum😂 Hatta bi ara baya kanlı bıçaklıydık sanırım.Yani en azından ben öyleydim.Sonra servise bindim bi gün baktım D geliyor.Aman Allah'ım didim.Sen didim,ben didim,bu servis didim??
Sonra şekercik bana limonlu şeker vermişti de kaynaşmıştık.Bi de o gün ikimizden biri ilk kez kanka demişti.Hangimiz hatırlamıyorum.
D:Ben zaten küçüklüğümden beri gittiğim okuldaydım.Bitanem geldi bizim sınıfa.İlk geldiğimde Duygu diye bir kızla takılıyordu.Sonra aralarına beni aldılar.Doğruyu söylemek gerekirse çok gıcık bir tip diye düşündüm içimden😁😁Ama öyle değimiş(Bitanesi ben oluyorum jsjsj.Hıh sanki ben sana bayılıyodum😀)

2-Birbirinizi tek bir kelimeyle ifade edin.
B:Kardeş!
D:Kardeşim


3-Birlikte geçirdiğiniz en güzel zaman.
B:Şimdi biz haftasonları buz patenine gidiyoruz.Orda giyinme mücadelelerimiz çok eğlenceli oluyor bir de kayarken sevgili Dciğim düşeceği zaman beni tutuyor sonra beraber yere toslayacakken bi yere tutunuyoruz falan😂Bakmayın böyle dediğime ben de onu tutuyorum:D
D:Bizim her zamanımız güzel geçiyor.Ama en iyisini sorarsanız servisteki halimiz ve okuldaki halimiz😍😍

4-Neden en iyi arkadaşın o?
B:Neden olmasın?? Sorarım sana okurcum,her türlü saçmalığı beraber yaptığınız,aynı şeye güldüğünüz,aynı şeye ağladığınız,aynı düşündüğünüz,hatta nerdeyse aynı göründüğünüz biri neden en yakın arkadaşınız olmasın?(yazar burda edebiyat yapmaya çalışmıştı😂.)
D:Çünkü beni benliğimle kabul eden kardeşim,sırdaşım,bebekim,bitanem.Ve beni en iyi anlayan o ve bi de birbirimizi sadece biz anlayabiliyoruz.😃😊😃

5-Onda bulduğun ama diğer arkadaşlarında bulamadığın özellikler neler?
B:Asla ihanet etmemesi.Yani eğer biri bana bir şey yaptıysa ona da yapmış sayılır otomatik olarak.Ve o kişiyle yakınlaşmaz.Bi de biz konuşmadan anlaşabiliyoruz mesela:
ona baktığımda:  D
Bana bakar kafasını sallar: Efendim?
Kafamı sağa doğru oynatırım mesela : Sağdakine bak(gibi)
Veya kafamı aşağıya doğru oynatırım: Karnım ağrıyo demek olur
gibi gibi..
D:Beni diğerinden fazla sevmesi😄😄ve her zaman her yerde her durumda yanımda olması....

6-Dünyada gitmek isteyeceği bir yer olsa,nereye gider?
B:Hmm. Bilmem bi ara Trabzon'u seviyordu.Ya aslında o her yere gitmek ister,değişiklik olsun yeter:)
D:Lise zamanı geldiğinde .....(burayı vermiyorum çatlayın:D)'den başka her yere gitmektir isteği😄😄😄

7-En sevdiği yemek.
B:Bildiğim kadarıyla pizza.Bir de köfte olabilebilebilür.
D:En sevdiği yemek sulu yemeklere ekmeğini bandırdığı  zaman güzelse sever bi de şekerpareyi acayip sever(bizim bi anımız var onların evinde de😂😂 çok eğlenceli bi anıydı😂😂)(D ve ben,annemin misafirlere,şekerpare,kaçırmak..birleştirin bakalım ne çıktı😂)

8-En büyük korkusu.
B:Aslında herkesde vardır bu korkudan sevdiği birini kaybetmek..Veya sırrını birinin öğrenmesi,o an kalbi 300 500 300 500 atar bi de bi de bi de gözler böyle açılır,kızarır....😂
D:En korktuğu şey ailesinden birine zarar gelmesidir diye düşünüyorum ama kendisine yine soruyorum en korktuğun şey nedir acaba?😐( Telefonumun çalınmasından da korkarım ama en çok ondan değil)

9-Issız bir adaya düşse,yanına alacağı üç şey ne olurdu?
B:Tablet,Kulaklık,Telefon.
D:Telefon,şarj aleti,kulaklıktır diye düşünüyorum.(DOOOİNNGGG yanlış cevap Dciğim kulaklık yerine pembe pijamalarımı alırdım😂)

10-Her zaman yanında/çantasında taşıdığı üç şey ne?
B:Telefon,kulaklık,cüzdan.Malum cüzdansız olmuyor :D
D:Telefon,cüzdan,gözlük sileceği.

11-En sevdiği Tv programı?
B:Tv izlemiyor kendisi pek.
D:Bi tane dizi(Rezil ettin beni insafsız,yazmicam işte adını:D),başka da yok bi de arada bir haberler😄😄

12-Herhangi garip bir fobisi var mı?
B:Yani fobi derkennnn....Aklıma şu geldi:biri ona kötü bir şey yaparsa ben kenara çekilir izlerim.Çünkü intikamı acı olur😰😰
D:Telefonuna bir şey olması😂😂😂

13-Birbirinize taktığınız herhangi bir isim/lakap var mı?
B:Bir ara afedersiniz ama organik hıyarım diyordum😂😂 Ama sonra değişti 'digili migili' oldu:D
D:İbiklim benim patlıcan😄😄

14-İkinizde anısı olan bir şarkı.
B:Knock Knock!
D:Knock Knock.

15-Bu sıralar en çok istediği şey.
B:Kızımız telefon istiyordu çok çok.Sonra aldırdı bubasına.Başka da bilmiyom.Yok heralde.
D:Fotoğraf makinesi ve aksiyon en istediği şey ( her sabah serviste akşam bir ekşın:D oldu mu diye sorarım)Fotoğraf makinesi istiyordu ama şu anda bilmiyorum vazgeçmişti ama fotoğraf çekmeyi acayip seviyo😀😀😀😀(Gülüm ben o makineyi 3 yıl önce almıştım:D)

Bitti! Bizim cevaplarımız böyleydi yapmak isteyen hemen yapsın kaçırmasın diyorum.Bu arada yazı uzun oldu inşallah hoop diye atlaya atlaya yazının sonuna gelmemişsinizdir.
SEVİLİYORSUNUZ HEM DE ÇOK💜💜💜💜

You Might Also Like

16 yorum

  1. Bastan sona hepsini okuduuum vee cok begendiim! :) iyi ki katildiniz bu etkinligime. 🙈 Cevaplariniz muhtesem. Insallah sizin kardesliginiz de hep muhtesem bir sekilde devam eder. 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size teşekkür etmemiz lazım aslında,biz yazarken siz de okurken eğlendiyseniz ne mutlu bize! Güzel dilekleriniz için çooook ama çoook teşekkür ederiz💖
      Sevgiler💜

      Sil
  2. Simmm ya bayildm hepsineee.siz ne kadar tatlisiniz yerim ikinizideee :) masllah allah ayırmasın.😘

    Normalde hic kacirmazdım yapardım biliosun ama kizim cok hasta.Uzun geldi yazamam ben :)

    Öptm kocamann harikasinizzzz favori citfimsiniz 💙😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun canımcım.Dikkat edin salgın var😑 Çooook teşekkür ettim güzel dileklerin için 💖
      Bu yazıyı yazdıktan Sonra telefon elimden düştü ama Allah'tan sadece koruyucunun birazı gitti tesadüfe bakar mısın😂😂 kaza belayı götürür derler 😂

      Sil
  3. Hahaa :) naslda taniyormus arkadasin seni bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi tanıyomus gerçekten 😂😂

      Sil
  4. Ne kadar güzel anlatmışsın:)) Allah ayırmasın,arkadaşlığınız baki olsun diliyorum uzun yıllar daha :))) Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canımcım.ççoook teşekkür ederim ❤❤

      Sil
  5. Ya hahaha beni güldürdünüz ^^ ben en yakın arkadaşıma yapalım desem , eminim ki beni rezil edicen yaaa der , hahaha birde ben yanlış filan bilirsem çok acılı bir ölüm beni bekleyebilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha,Canım d biraz daha gecikseydi o ölüm onu bekleyecekti de son anda kurtardı😂

      Sil
  6. ha haaaaa çok komiiiik çok sevimliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen daha da çok sevimlisin ki❤

      Sil
  7. Merhaba, blogumuza bekleriz :)

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun bir zamanda geleceğim inşallah.:)

      Sil
  8. En büyük serveti insanın dostu olması sanırım :) Dostluğunuz mutluluğunuz daim olsun canım benim keyifle okudum 😌😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canımcım.❤❤❤❤

      Sil

Öne Çıkan Yayın

YAZ İÇİN (BİR ÖNERİM VAR!)-MİM

Uzuuuuuuuuun bir aradan sonra tekrar gelebildim nihayet.Şu son 1 haftam,okulumdaki,3 yılımdaki en barbat haftamdı diyebilirim. Hepimiz ço...

BLOĞUN YENİ TASARIMI NASIL?

Popüler Yayınlar