MASAL GİBİ MİM-AKLIMDA DELİ SORULAR!!:)

Şubat 18, 2017

Selammmsssssss:)))))))))) Hiç böyle girmemiştim.Şu giriş problemine bir çözüm bulmam şart:D
Neyse hani şu Masal Kızın Annesi (Umarım blogları karıştırmamışımdır) varya,işte o mimledi bu sefer:)) Çok beğendim bu mimi.Onun cevapları da çok çok güzeldi:))) Gelelim benim cevaplarıma:
1-Almaktan Asla Vazgeçemeyeceğin bir şey var mı?
Kıyafet!!! Eğer çok beğenmişsem kesin alırım indirim falan beklemem!!! Bir de ayakkabı tabii ki! Bulmuşsam,beğenmişsem asla vazgeçmem! Bir de böyle defterler falan oluyor ya cicili bicili:D Yani asla vazgeçmem demeyeyim de almaya çalışırım:D

2-Büyük,kocaman bir acı hissettiniz mi?
Hmm.Bi düşündüm deeeee,Belki bir kez hissetmiş olabilirim.Kulağımı deldirirken:D Çok acımıştı ama şaka bir yana fiziksel anlamda veya manevi anlamda çok büyük acılar hissetmişimdir de hatırlamıyorumdur bence:) Ha ama Büyük,kocaman bir korku hissettim...

3-Altın Günlerine Dair Korkunç bir anın var mı?
Var!!!! Bir keresinde küçük çocuklarla kıyafet şeysi oynamıştım:/ Hani böyle giyinip saçma sapan podyumda yürür gibi yürüyorsunuz ya hah işte tam ondan! Geçelim burayı hatırlamak istemiyorum!😐😐😐😐😐



4-Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin?
Bütün hastalıkları iyileştirme gücüm olsun isterdim.Böylece kimse hasta olmazdı:)) Süper ama dimiiii😂😂😂😂😂😂

5-'Etraf Ne Der' diye düşünmeden hareket edebilir misin?
Tabii ki de! Benim hayatım onları onların hayatı beni ilgilendirmez.Ben hayatımı 'Etraf' için yaşamıyorum sonuçta.

6-Hangi Mevsimi Seversin?
Yaz ve Sonbahar.Yazın denizi,kumu,güneşi,meyvelerini severim.Sonbaharın da yağmurunu,çamurunu,kokusunu,bir de sonbaharda pencerenin önünde sıcak kahve içmeyi severim:)

7-Blog yazmak sana ne kattı?
Şimdi düşünüyorum da blog açmadan önce ne yapıyormuşum? Bana çok şey kattı zaten! Bir sürü dost,çene düşürmeceler,.... Mesela bir de SABRI öğretti bana bu blogcuk:))

8-En sevdiğin dizi,film,animasyon ve kitap hangileri?
Dizi çok izlemem.Yani öyle favori bir dizim falan yok.Film izlemeye bayılırım ama şu an favorim aklıma gelmedi,yani çok film izledim bu güne kadar.Genellikle içinde hafiften gerilim olan,polisiye vb.severim. Animasyon? Favorim yok.Hatta toplasak 20 tane falan izlemişimdir sanırım. Kitap:favorim yok dediğim gibi ama şu sıralar tarih kitaplarına bayılıyorum.

9-Düşlediğin Hayatı yaşayabildin mi?
Benim düşlediğim hayat sevdiklerimle beraber olduğum hayat.Ve ben bunu kazandım.Şüürler olsun...

10-Gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi?
Evet.Annemin,babamın,erkek kardeşimin(hayır abi değil!!!!!:D) nefesini dinlemişliğim vardır.Bundan daha çok kimi sevebiliriz ki??????????

Evet benim cevaplarım böyleydi.Oldukça uzun ve keyifli bir mim oldu.Yapmak isteyen herkes yapsın bu mimi.Çünkü şu sıralar mim yağmuru başladı.Kimseyi sıkmak istemiyorum.Sizi seviyorum💜💜💜💜

You Might Also Like

16 yorum

  1. Haha :) 3. Soruyu merak ettm ben ama �� ee sonra noldu :) dger cevaplarda süperdi simcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Sonra nolsun kaçtım😂 Saol canımcım💖

      Sil
  2. süper olmuş simcim 10. soruya ithaf en bir evladın olsun bak o zaman kimi çok seviyorsun diyorum :)
    teşekkür ederim mim davetimi kabul ettiğin ve cevapladığın için öpücükler :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün nasip olur canım👼🏻
      Ben teşekkür ederim asıl beni mimlediğin için❤❤

      Sil
  3. Hiç sıkıcı değildi. Az ve öz cevaplar vermişsin. Onun için tadımlık olmuş. Ama tadı da güzel olmuş :)))) Allah'ım bugün saçmalama modum açık kalmış sanırım :) Herşey gönlünce olsun canım deyip toparlayayım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım Ne saçmalaması bayılırım böyle yorumlara.hep birlikte saçmalayalım İşte ne olacak😃
      Az Ve öz yazmak favorim.Eğer okuyucu hoop diye yazının sonuna inecekse yazmayayım daha iyi😃 Asıl senin her şey gönlünce olsun ❤❤❤

      Sil
  4. Süper olmuşş :) güldüm baya hatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o zaman 😃❤❤❤

      Sil
  5. Ya evet ya başlangıç ve bitirişte bende çok zorlanıyorum :) Başla: bitti. desek olmuyor mu :D Keyfile okudum canım çok güzel cevaplar, keşke o podyumda bende olsaydım :)) Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha aynen canım ya buna bir çözüm yolu bulunmalı😂🤔 keşke yanımda olsaydın da yer değiştirseydik😂 O senin güzelliğin canımcım beğenmene sevindim❤

      Sil
  6. Cok guzel olmus ki bu cevaplaar :) 💜

    YanıtlaSil
  7. Podyumların büyük straı sim sim geliyor açılın :D bende küçükken kuzenlerimle yaptırmıştım bütün sülaleye rezil olmuştuk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay en kötüsü de hatırlayıp yerin dibine girmek istemek 😂😂

      Sil
  8. Bu mimi çok seviyorum. Çok güzel cevaplar olmuş :) Bende yapmıştım bu mimi. Bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni çok seviyorum onu napıcaz Peki??? Şimdi derse gömülücem akşam geliyorum tatlım❤😍

      Sil

Öne Çıkan Yayın

YAZ İÇİN (BİR ÖNERİM VAR!)-MİM

Uzuuuuuuuuun bir aradan sonra tekrar gelebildim nihayet.Şu son 1 haftam,okulumdaki,3 yılımdaki en barbat haftamdı diyebilirim. Hepimiz ço...

BLOĞUN YENİ TASARIMI NASIL?

Popüler Yayınlar