MIM -REKLAMLARDAKİ GİBİ OLMAYAN ŞEYLER

Şubat 09, 2017

Merhaba'lı girişleri sevmem ama selamsız da olmaz😂
Merhaba!😂 Sevgili Esilanın Annişi😂😃 beni mimledi💖 Ben de onun ardından bir mim davetciki daha alınca bekletmeyeyim dedim🙂 O zaman geçiyorum mimeeeeeee🙂🙂🙂🙂

Yahu söyler misin okurcum Kaç kez Magnum reklamlarındaki ses çıksın diye dişlerimiz donana kadar ısırdık o dondurmayı?😂 Kaç kez hayal kırıklığına uğradık,sonra bir dişçiye??😃😃

Ya ben şahsen çok denemişimdir,sağdan ısır,yok soldan,ortadan,ÇIKMIYOR,O SES ÇIK-MI-YOR!

Zaten ondan çıkması gereken sesin,erikten çıkması ayrı bir boyut😃 Yahu kardeşim neden yapıyorsunuz bunu😂

Kaç kez daha o ses uğruna dişimizi feda edeceğiz??😂😂

Daha fazla konuşmayacağım sinirlerim bozuldu!!😂😂😂
Mimlediğimde yapmayınca da bozuluyor zaten😂😂
Aman İşte yapmayan herkescikler yapsın ayol!!!
Simlicik sizi seviyor💖💖💖


You Might Also Like

45 yorum

  1. Süper :)) Gülümsedim okurken :) Bende bloguma beklerim sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın gülümsetmişim!!!🙂💖💖 geliyorum hemen💜

      Sil
  2. Simimmm 😃 yaa esilanın annesi die bahsettinya eridim ben.Yüz sıfır öndesin şuan kalbimde 😃

    Sorma yaa ben resmen magnumdan soğudum buz parmak dışında çıkmıyo o ses canımcım 😃

    Oyy çok beğendim bu mimini ben yaa.Çok şirin olmus.Ayrıca erik olsada yrsek ohh kütür kütür 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi yüz sıfır önde olucam yani dimi amaaaa😃😃😃 Ay canım çekti.Erik olsa da yesek cidden yahu!!💖💖💖😃😃😃😃

      Sil
    2. Bulursan getir de yiyelim😃😃

      Sil
    3. Bultsam fifty fify kirisiriz 😃 sorma şu ara almaya kalksan 5 tanesi 50 milyondan verirler 😃

      Sil
    4. Şu konuşmadan sonra bulayım da kaç papel olursa olsun😂
      Mimledim bu arada esilanın annişini😃💖

      Sil
  3. Gerçekten çıkmıyor ki :( valla bu ses bile insana magnum çektirip hüsrana uğrattı şuncacık kalplerimizi :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazık değil mi şuncacık kalplerimize?😂😃💖

      Sil
  4. O sesi çıkarmak için uğraşan oğluma hayranım :))) Bende kaç kez denememe rağmen bir türlü çıkmıyor o ses. Kandırmayın kardeşim adamın da canını sıkmayın.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtiraf edeyim mi ben de hâlâ o sesi çıkarmaya çalışıyorum😃❤

      Sil
  5. Reklamlar bizi kandırıyor valla :) Ben de yapmıştım bu etkinliği :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkaten kandırıyorlar😃 Öyle mi?Bakacağım hemen 💖

      Sil
  6. aynı ses salatalıktan da çıkıyo ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım ah orasını hiç sorma😃😃😃❤

      Sil
  7. ha haaaaa doğru ama magnuma bayılırıım duble çiklat olanı ah ah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak İşte Magnum'a laf söyletmem o konuda😃 Bayılıyorum ben de ❤

      Sil
  8. Ahhaha çok güldürdün beni canım :D Hiç bunu düşünmemiştim ve sonuna kadar haklısın :)

    YanıtlaSil
  9. Senin aldıkalrın bozuk :))) bizimkiler hep krıt krıt çatlaya çatlaya yeniyo burda :))

    Reklam sonuçta kuzum benim reklamlardaki gibi olsa şaşırır insan zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ses bir kez çıksa rahatlayacağım😂😂😃

      Sil
  10. güzel cvp haklısın o ses çıksa da çıkmasa da o dondurmanın gideri var:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı var daha Ne olsun?😃💖💖💖

      Sil
  11. Ay ne güzel değinmişsin öyle. emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Ne minnoş yorum öyle,senden minnoş olmasın?💖😃

      Sil
  12. Bu mimde favori magnum oldu...çıkmaz o ses çıkmazzzz;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E biz de erik yeriz o zaman 😂😂😂💖

      Sil
  13. Headerin harika olmuş simcimmmm �� Ben yapamadım mobilden.güle güle kullan ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım niye yapamadın? Mobilden görseli indirip yerleşim-- sayfa üstbilgisi oradaki resmi kaldırıp onu koyacaksın neden olmadı ki?

      Sil
    2. Bilmiom ki canm resim kösede kaldı bnde anlamadım

      Sil
    3. Hım ya canım sanırım onun için csslerle oynamak lazım😕💖

      Sil
    4. Ondanda ben anlamıyorum tatlim 😂😍

      Sil
    5. Bilgim olsaydı ben yardımcı olurdum ama onu nasıl yapcaz bilmiyorum😂😂😂❤

      Sil
    6. Müstehak bana sekercim 😘😘

      Sil
    7. İyi akşamlar canımcım 😃❤❤

      Sil
    8. Ah ben kuzum blogumda ki yorumda ortalama kodu ekleme linki de vermiştim yani cepten de yapılması çok kolay şablon tasarımcısı na girip CSS ekle denen yere kısacık bir kod ekleyip başlık resmini ortalanabilir aslında başarabilirsin böyle düşünme lütfen sevgiler.

      Sil
    9. Boyacım cssden anlıyorum ama bana ortada gibi geldi gerek duymadım😂 Ben mi körüm😂😂

      Sil
    10. Ha sen şeye dedin şimdi anladım😂

      Sil
  14. Hhaahaaha çok güldüm , birde o ses salatalıktan çıkıyor ya yıkım resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin en acı kısmı o!!😂😂😑💖

      Sil
  15. Harikasın çok güldüm okurken. Ben de denedim bunu neyse ki yalnız değilmişim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilsin canımcım 😂😂💖

      Sil
  16. çok doğru bi tespit olmuş :D Bu arada Blogunuzu yeni keşfettim takipteyim.Diyet ve egzersiz üzerine yeni açtığım bloguma sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E Ben de geliyorum hemen 💜

      Sil

Öne Çıkan Yayın

YAZ İÇİN (BİR ÖNERİM VAR!)-MİM

Uzuuuuuuuuun bir aradan sonra tekrar gelebildim nihayet.Şu son 1 haftam,okulumdaki,3 yılımdaki en barbat haftamdı diyebilirim. Hepimiz ço...

BLOĞUN YENİ TASARIMI NASIL?

Popüler Yayınlar