19.03.2017

FIRINDA MARSHMALLOW TARİFİ

Merhabalar canımcımlarım😂😂 Benden size kalp kalp kalp ❤️❤❤
Aslında bu gün yazmayacaktım,yazamayacaktım.Dayım eli ile ilgili küçük bir ameliyat geçirdi.Gelenler gidenler çok oldu.İstanbul'dan diğer dayım geldi o gitti İstanbul'dan teyzem geldi.O sırada babam iş için şehirdışına çıktı... Biz de anneannemlere gidelim dedik.Anneannem bırakmıyor teyzemi bize,özlüyor... Biz de madem öyle biz gidelim dedik. Aslında sabah annemi çekiştire çekiştire eve getirtmeye çalıştıysam da olmadı.1 saat falan yeni oldu eve geleli.😂
Her neyse size 3 günümü özetlediğime göre yazıya girebilirim.😂❤
Evet bu  fotoğraftaki muhteşem ötesi tatlıyı görüyorsunuz😻 Aslında daha önce bu tarifi vermiştim ama o zaman acemiydim doğru düzgün bir post olmamıştı😂 Bu sefer daha güzel olacak inşallah.O zaman önce malzemeleri sayıyoruuuuummm:

  • İstediğimiz çeşit çikolata 
  • Tabikisi puf (İşte onu yazmak çok uğraştırıyor m ile başlayan!!😂)
  • Küçük bir güveç (Benimkisi balık güveci)
Hıh bakın güvecimeeeee😂😂

1-ÇİKOLATA SANATIMIZI KONUŞTURUYORUZ BEYLER BAYANLAR😂


Evet sıvıyoruz kolları,parçalıyoruz çikolataları.Orda dur bayım -hahahayt tabiki de biz bayanlar bu hatayı yapmayız(yaptı)- ,Büyük parçalamak  işine gelebilir ama pişerken çilesini sen çekersin!! Parçaladın mı çikolataları? Şimdi onları güvece alıyorsun.Ama fırına falan atmıyorsun birazcık sabırlı oluyorsun.



2-ÇİKOLATA PUF AŞKI BAŞLASIN❤❤

Şimdi sıra geldi sevenleri kavuşturmaya. Açıyorsun paketi diziyorsun pufları çikolatanın üstüne.Dizdin mi ? Şimdi istersen üstüne çikolata rendeliyorsun(ben pek tavsiye etmem bu yüzden azıcık rendeledim) Azcık sabret ,az kaldı😂😂

3-MUTLU SON😻



Şimdi bu minnnoş tatlımızı fırında 10 dk kızartıyoruz,pişiriyoruz her neyse.
Yerken bisküvi kullanabilirsiniz.Afiyet olsun...


14 yorum:

  1. O maşallah pekte becerikliyiz 😁 çikolata yi zaten çok severim 😁 ama böyle pufla da pek güzel olmuş gerçekten emeğine sağlık canım benim denerim yarın bir ellerine sağlık canım benim 😊💞💞💞😊😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ettim canımcım 😻
      Dene kesinlikle.Gerçekten çok güzel oluyor❤️ Şimdiden ellerine sağlık tatlım❤

      Sil
  2. Canımmmm bende marsmellov var ( kesinlikle yanloms yazdim ama ugrasamicam haha ) dur denicem ben onu bi kac güne :) teşkür ettim sekerim.Tekrardan gecmis olsun dayina 😘💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşkür ettim,ne demek😻 Çok pratik 10 dk ya hazır oluyor.Dene mutlaka seversin bence❤❤ Dayım şimdi iyi,teşekkür ettim canımcım ❤

      Sil
    2. Çocuk olunca pratik olani seciyoruz tabi :) sen yaparsında güzel olmazmi 😘😘💙💙

      Sil
    3. 💜💜💜💜😍😍😍😍

      Sil
  3. nasılda güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. pek severim marşmalov taam deneyim bi de geçmiş olsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canımcım ❤ Bence de denemelisin❤️

      Sil
  5. Öncelikle geçmiş olsun :) tarif çok güzel görünüyor, çok zamanda almadığından eve gelen arkadaşlara hemen hazırlamalık bir tarif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler geçti inşallah😊
      Aynen öyle .Çok pratik😻😻

      Sil
  6. Yahu bunun hastası ne kadar da çok benin tarzım değil ama benim küçükler sevebilir ;)
    Bu arada yolun düşerse kahve içmeye bana da beklerim. Laflarız, ordan burdan, kitaplardan, hayattan, tariflerden, çocuklardan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hastası olunmayacak tatlı diil kiii❤😍 Tabi ki yolum düşecek bu akşam😍😍😍

      Sil