12.03.2017

SİMLİ ÇİZİM YAPARSA?? BİR ŞEYLER ÇİZDİM BELKİ İLK BELKİ SON:D

Merhaba! Uzun zamandır yazamadım ya onun acısını çıkarıyorum hazır zaman bulmuşken.Yalnız yazıya başlamadan önce bir konuya değinmek istiyorum.Belki de hepimizin problemi bu.Bir yazı yazıyoruz.Sonra yeni bir yazı yazınca hoooopp diye o yazı eski yazı oluyor.İşte buna çok üzülüyorum.Bu yazıların hiç biri eski O-LA-MAZ.Bunların hepsi için ayrı ayrı emekler veriliyor.Lütfen anlayışlı olalım bu konularda:))
alıntıdır.
Evet ben ve çizim yapmak.Aslında eskiden severdim.Ta ki katıldığım resim yarışmasında birinci olan kızın resmini gördükten sonra😂 Aslında yetenekliydim de ama zamanla insanın ilgi alanları değişiyor.Belli bir zamandan sonra spora ilgi duymaya başladım.Önce buz patenine aşık oldum hala da aşığım ama sonra voleybol girdi hayatıma(aşkımız böyle başladı sonra da voleybolla evlendik diyormuşum😂😂)Ya bildiğiniz bağlandım voleybola.Zaten buz patenini seneye bırakmak zorunda kalacağım.Ama ilerleyen zamanlarda ona amatör olarak devam edeceğim.Bilmiyorum planlarım değişedebilir.Geçen gün annemle konuşurken annem sınavın voleybola engel olmayacağını istersem bu yıl bile voleybola başlayabileceğimi söyledi.Bunun ardından bir de geçmişte takımda(okul takımı değil) oynayan bir arkadaşım çok güzel oynuyorsun seni pasör olarak alabilirler demez mi!! Ben bir gaza geldim.Ama dur bakalım dedim Simli.Şu sınavı atlat sonra voleybol sahaları senindir!! Başlayacağım inşallah sınav bitip hayatım şu ders kitaplarının içinden biraz olsa kafasını çıkarıp nefes alabilince:))
alıntıdır.
Çok konuştum Çizim diyordum.Ya evet çok yapamasam da profesyonel olmasam da bu beni gerçekten rahatlatıyor.Bu yüzden KENDİ ÇAPIMDA bir şeyler yapmaya karar verdim.İlk çizimim oldukça kolay oldu.


Sınav haftasında olan bir öğrenci ancak böyle bir resim çizebilirdi zaten😂😂
Kalemin en güçlü silah olduğuna kesinlikle katıldığım bir haftadır kendileri:))
Çizimi yaparken siyah pilot kalem ve ayrıntıları çizmek için uçlu kalem kullandım.
Ayrıca belirteyim:Fotoğrafda efekt olduğu doğrudur.Ama efekt kullanmaktaki amacım fotoğrafı güzel hale getirmek çizimi değil:) Ne de olsa ne yaparsam yapayım çizim biraz daha güzelleşmeyeck bu yüzden yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermeyeyim.

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir.Tabi çizimi de(pek sanmıyorum ama😂)

SİZİ ÇOK SEVİYOREEEE💜💜💜


21 yorum:

  1. Simmmmm 😃 bence gayette güzel bir kalem olmusss 😃 begendim ki benn.

    Voleybol konusuna gelince bende smaçör olarak oynadım.Lisanslıydım.Ancak ikisi bir arada olmuyo Aşırı yoruluyosun.Ve vaktinde kalmiyo acikcasi.Ben annecigine katılıcam bu konuda 😃 Kaymaya devam bence kuzu 💙😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beğendiysen sıkıntı Yok canımcım 😂😂 ilerde ressam da olur benden dimi 😂😂 ya smaçör zor gibi sanki biraz😑 Aslında benim boy kısa ama iyi oynadığımı söylüyorlar.Voleybolcu olmak için uzun olmak gerektiğini düşünmüyorum ben.Lisanslı olmayı ben çok isterdim.Kim bilir belki bir gün o da olur.Kaymaya devam şimdilik aynen öyle.Ama seneye oraya gidemeyeceğim bir daha.Seneye bana spor falan Yok gibi😭 Ama şu sınavı atlatayım bak neler neler yapıyorum😂❤️

      Sil
    2. Pasörlukte boya gerek kalmiyo canm önemli olan iyi havalandirman :)

      Ama icinede ukte olmasin gir bi dene.Seversen devam et.ortaokul macinda görünce hocam lisede zorla almisti voleybola beni.Ama bir yil zor dayandim.Ağır geldi okulla beraber bünyeme 😃

      Tamam bakicam.bakalim neler yapiyosun 😃

      Sil
    3. Ya ben başlarda voleybol oynanan ortamda bulunmak bile istemezdim.Sonra birden başladı❤❤❤ Hayırlısı olsun canımcım❤❤

      Sil
  2. Baksen bizim simli naneme ne kadar maharetliymiş sin sen öyle maşallah Sana 😊😁 ve çok güzel çizmişsin gerçekten emeğine sağlık canım benim başarıların daim olsun inşallah inşallah sınavların Çok güzel geçer Sevgililer canım benim 😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım Ne sandın ilerde ressam olucam ben😂😂 çooook seviyorum❤❤❤❤

      Sil
  3. Benceee cizim cok guzel olmus. Bir seyler cizmek, karalamak gercekten rahatlatiyor yaa. Sen de hep ciz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya gerçekten öyle.Bir derdim olduğu zaman ,ağlaya ağlaya çizdiğim resimleri hatırlıyorum.Ve gerçekten ilaç gibi bir şey ❤

      Sil
  4. Canım elin yatkın bence. Üzerine gidersen çok daha güzel çizimler yaparsın sen. Buna kötü demiyorum, aman yanlış anlaşılmasın :))) Hem bu kadar yeteneklisin hem de mütevazı :) Sporla iç içe olman da çok güzel. Yolun açık olsun ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımcım ❤❤❤❤❤❤❤ İnşallah bir gün buraya güzel haberlerimi de yazmak nasip olur voleybolla ilgili.

      Sil
  5. çok güzel çizmişsin maalesef benim böyle bir yetenegim yok :(bu arada seni takibe aldım canım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA öyle deme biraz dene hemen alışıyor elin❤ Akşam uğrayacağım şekerlik 💖💖

      Sil
    2. Takip ediyorum canım yorum bırakacaktım bir türlü açılmadı sayfa özür diliyorum 💖💖💖

      Sil
  6. Çox gözəl olub çəkdiyin qələm. Özünə haqsızlıq edirsən. Sınavlar indi yorur səni bilirəm,amma ,bir zaman sonra onlar sənin üçün xoş bie xatirə olacaq inan mənə.Sevgilər...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkürler 😊 sınavlar konusunda umarım dediğin gibi olur vallaha😂

      Sil
  7. ayy ne güzel hep çizim yap bizeee bir de ay tamaaam bütün yazıların hep yeni işteee tazeciik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tazecik bi kerem hıh 😂😂❤️

      Sil
  8. Simli , ben küçüklükten beri çiziyorum ama ciddi olarak çizmeye başlayalı üç yıl anca olmuştur , insanı çok rahatlatıyor ama ciddi çalışma gerektiriyor . Bir kaç gün çizmeyince elin soğuyor mesela , sürekli pratik yaparak kendini geliştirebilirsin , sınav zamanı diye sanattan uzaklaşma yada spordan yoksa ders çalışa çalışa delirir insan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım aslında sınavın olmasından değil de etütlerden zaman bulamadığım için.Yani antrenmanlar için zaman uyuşmuyor ❤❤

      Sil
  9. merhaba blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    http://hgkgunlukleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda geleceğim ❤

      Sil