SİMLİ NANE 1 YAŞINDA AYOL!☺️ / İYİ Kİ VARSIN BABA🖤

Bu günlere nasıl geldim,bilmiyorum.Koskoca bir yıl olmuş.O acemi kız gitti de yerine Simli Nane mi geldi? Ne ara geldi? Hadi geldi.Ne ara bu kadar dost edindi? Edindi işte.O kız Yok artık.Deli dolu Simli Nane var:) Stoklarımızda kalmadı o kızdan ifindim:)

1 yıl boyunca bloğumu bırakmayı düşündüğüm anlar çok oldu.Ama iyi ki "Değmesin Yağlı Boya" dostumu tanımışım da yazısını okumuşum.Şimdi çok pişman olabilirdim.Seni Seviyorum❤️

Tam artık çok sıkıcı olmaya başladı derken Esila'nın deli dolu annesini tanıdım:))) Her yazımın altına yaptığı yorumlarla daha da çok bağlandım.Seni Seviyorum ❤️Ayol:))

İlk başlarda önyargılı davrandığım Sessiz Kaldım'ı tanıyarak önyargının Ne kadar saçma Ve iğrenç bir şey olduğunu anladım.Bir insanın Ne kadar güzel yürekli olduğunu daha tanıdım.Seni Seviyorum❤️

Bloğuma hiç ummadığım halde gelip o ilk yorumu yapan Soslu Badem'i tanıdım.O başkasından gelen ilk yorumdu.Heyecanı tanıdım.Seni Seviyorum❤️

Bana her zaman destek olan,Ben tam "acaba bloğum beğeniliyor mu?" diye düşünürken beni bloğunda tanıtan Deep'i tanıdım.O bizim iyilik meleğimiz.Seni Seviyorum ❤️

Yazımın altına "Yazmayı hiç bırakma" yazarak beni buralara bağlayan Efsa'nın Güncesini tanıdım.Hiç görmediğin birine nasıl değer verirsin,onu öğrendim.Seni Seviyorum❤️

Daha ilk günlerden dost edindiğim Mcdrgn'yi tanıdım.Uzaktan dostluk olurmuş,onu öğrendim.Seni Seviyorum❤️

Sürekli okuyacağım diyip okumaya zaman bulamadım diye bana hiç gücenmeyen Hikaye Kalpli Kadın'ı tanıdım.Hoşgörüyü öğrendim:) Seni Seviyorum ❤️

Unuttuğum,yazmadıklarım her birinizden bir şeyler öğrendim.1 yıl boyunca sizden destek aldım.Sizin sayenizde bu gün bu yazıyı yazıyorum.Sınav senesi olmasının vermiş olduğu bir durum olarak Belki bu sene daha az yazı yazacağım.Ama yazacağım💓



Bana hep destek oldunuz.Sizi Seviyorum❤️

İnşAllah bir gün buraya gelip sizinle güzel haberlerimi de paylaşırım.Olsun olsun Allah'ın izniyle bu yıl nasıl çabucak geçtiyse gelecek yıl da öyle geçecek❤️

İyi ki doğmuşum ayol! 🌈💓☺️




Bir de bu gün babalar günü🌈

Bana bir erkeğin sevgisini,merhametini,hoşgörüsünü,duyarlılığını,saygısını,kibarlığını öğreten İLK ERKEK BABAM. Hani derler Ya "Babalar kızlarının ilk aşkıdır" diye.Ben sende bunu gördüm ponçik yumağım😁

Kızlar Ve babaların bağı çok farklı.Çok çok farklı.Sen bana kızdığında susmam korkumdan değil aslında.Başkasın sen diyorum Ya!

Sen,biz mışıl mışıl uyurken bizim geleceğimiz için ders çalışan,eve iş getiren adamsın.
Biz üzülmeyelim diye bazen bize bir şey söylemeyen ama aynı anda bize asla yalan da söylemeyen adam gibi adamsın!

Sen okulda kötü şeyler yaşadığımda sarılıp huzur bulduğum babamsın.

Sen canım,ponçikim,yumağım,babuşum,çikilatom😂,bitterimsin.SEN BENİM HER ŞEYİMSİN🖤

 Buraya bu gün değil ama bir gün bakacaksın🖤 Biliyorum❤️
SENİ ÇOOOK SEVİYORUM AYOL😁💓💓

Yorumlar

  1. ayyyyyyyy sen aramızdaki en sevimli içtenlerdensin yaaaa hem de komik. burda hep birlikte olcaz tamam mııı. yeni gelenlere hep tanıtcam seniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de aramızdaki iyilik meleğisinnn❤️❤️❤️ Biz aile olduk Ki artık burdaaa❤️❤️❤️

      Sil
  2. Yaa ben bugün cokmu duygusalim :( ama ya cok duygulandim. Canimsin benim sen. Valla su blogda en sevdiklerimden biride sensin ayolcummm 😘 ben yapılan iyiligide sevgiyide unutmam. Seni hep sevecegimi unutma olurmuu. Ne zaman dosta,kardese ihtiyacin olursa ben burdayim 💕💕💕💕💕 nice mutlu yillara bizimle kal hep 😄😄 bide poncik babanin ellerinden öp benim icinde 💕💕 seker fasulyem 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok duygulanma ayolcum 😁 Sevinç duygulanmaları bunlar ayol❤️ Oh Ne güzel o zaman ablam da var kardeşim de,dostumda☺️ Sen de heeep bizimle kal ayolcum 😋 Öptüm gitti canımcım🖤

      Sil
  3. Oy oy oy seni ben severim😘💑 güzel gönlü yüreği güzel insan ne kadar güzel şeyler yazmışsın sen öyle iyiki doğmuş benim simli nanem bizlerde seni tanıdığımız için çok mutluyuz canım benim 💞💞😘 Rabbim kolaylıklar versin inşallah canım benim dilerim tüm sınavların çok güzel geçer senin içinde güzel bir dönem olur inşallah​ oy ben kocaman yüreği çok seviyorum iyiki varsın daha nice güzel paylaşımlara inşallah 💑💑😘💞 senin babacığın ve tüm babaların babalar günü kutlu olsun 💑

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ettim canımcım❤️❤️.Ben şanslıyım sizin gibi dostlarım olduğu için❤️ Hiç görmesem bile seviyorum hepinizi.Hem de en kocamanından 5 porsiyon 😁 Tevekkül canım benim.Ben elimden geleni yapmaya çalışacağım.İnşAllah güzel olacak💪🏻😁 Çook Seviyorum 💓💓

      Sil
  4. Sen buralarda olamasan da senden gelecek güzel haberleri bekliyor olacağız. Blogun için daha nice güzel yıllar dilerim canım. :) Biz hep destekçiniz! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O güzel haberler bir gelse☺️ Hep birlikte nice güzel yıllara canım benim❤️💓💓

      Sil
  5. Birinci yılınız hayırlı olsun.Daha nice yılları beraberinde getirsin. Babanızın ve tüm babaların günü de kutlu ve mutlu olsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ettim 💓 Hep birlikte inşallah🖤🖤

      Sil
  6. Rabbim sevgilerini ve mutluluklarını artırsın tatlı nanem💕
    Değmesin Yağlı Boya Artık yok ama yeni bloğumla burdayım sevgili kardeşim sen de iyi ki varsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte çok mutlu olalım inşAllah canımcım💓💓

      Sil
  7. Daha nice nice yılların olsun...

    YanıtlaSil
  8. nice güzel yıllara :) güzel dostlukların artsın inşAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O nice güzel yıllar sizsiz olmaz söyliyim😉💜💜

      Sil
  9. iyi yolculuklaaar. iyi bayramlaaar ciciş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim cicişşşş❣️

      Sil
  10. 1. yılın hayırlı ve uğurlu olsun. Nice nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Seni buralarda görmek güzel!

      Sil
    2. O teşekkür bana ait. Bugün bloguma yaptığınız o güzel yorumla beni çok mutlu ettiniz. Tekrar teşekkür ederim. Saygı ve sevgilerimle :)

      Sil
    3. Mutlu ettiysem ne mutlu bana:))) Mutlu etmek güzeldir:)

      Sil
    4. Evet mutlu etmek mutlu olmanın en iyi yolu :)
      Tekrar teşekkürler :)

      Sil
  11. Canm nerelerdesin sennnn. Bayramda sanki bir yazini görür gibi oldum. Ama o aralar giremedim.blog bayram dönüsü aradim aradim bulamadim. :) iyimisin canm benm gecmis bayramn mübarek olsun yazamadim sanada💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcımmmm hiç zaman bulamadım inan.Yaz Tatili ama çok ders çalışıyorum hala... Bir yazının taslak halini yazıyordum sonra vazgeçtim o arada bir şeyler oldu 😂 Senin de geçmiş bayramın mübarek olsun tatlım benim❣️❣️❣️

      Sil
  12. Bide diger bloguna bayldmmmm headerin cok güzel duruyo cok sirin 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ettim canım benim.
      O konuda çok kararsızım... Bir taraftan o bloğum çok tatlı geldi bir taraftan Simliyi asla bırakamam.Dursun öyle şimdilik💝

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar