ANTALYA TATİLİ 2017 / 21 TEMMUZ 2017


Dün öğle saatlerinde otele giriş yaptık fakat benim olduğum bir yerde "ekşın😂" olmazsa olur mu? Haaayyııırrr😅 Tabi ki de yine dertler başımızı bırakmadı.16 saat yolculuktan Sonra 4 kişi olmamıza rağmen verilen 3 yataklı,balkonsuz çatı katı odamıza Ba-yıl-dık(!)
Antalya gibi bir şehirde balkonsuz Ve çatı katı bir otel odasının Ne demek olduğunu anlamışsınızdır sanırım:) CİNAYET:)) Neyse ki sorun çıkarmadan hatalarını telafi ettiler de ortam daha çok gerilmedi.Çünkü 16 saat boyunca arabada oturup vücudunun şekli değişmiş insanlar olarak çok da neşeli olduğumuz söylenemezdi...

Kendi ülkemizde Olmamıza rağmen biraz Avrupai bir durum söz konusu.Kaldığımız otelin %90'ı yabancılardan oluşuyor.Türk birilerini bulunca sarılası geliyor insanın resmen😂 Bu duruma mı yanalım,otel yönetimi ve çalışanlarının yabancılara karşı daha ilgili davranmasına mı anlamadık...Allah'tan otel ve imkanları gerçekten güzel de bir de bunu düşünmüyoruz:)

Yabancıların davranışlarından memnun olmayan 3-4 Türk aile olarak havuzlara giremedik.Nasıl söyleyeyim bilmiyorum ama yabancıların Ve bizim temizlik anlayışlarımız gerçekten çok farklı .Risk almak istemedik,denizimizle mutluyuz biz:))

Daha önceden de belirttiğim gibi biz ailecek yaptığımız tatillerde Yok tarihi mekanlar şu bu vs. Yerler gezmeyiz.Dolayısıyla ister istemez böyle yazmak zorundayım.

Ayrıca yine burdan tatile büyük otellere gidecek olanlara sesleniyorum.Kardeşim sen memleketinde yediğin eti,tavuğu burda bekleme.Hüsrana uğrarsın:) Belki her otelde yoktur bu durum ama bizde ciddi anlamda yemek bulamama sorunu var! Bakın açık büfenin alanı bizim evin toplam alanı kadardır hiç abartmıyorum.Ama yok Yani , aç kalıyoruz:))

  • Buralardaki büyük otellerde et yemenizi tavsiye etmiyorum çünkü yabancı ağırlıklı olduğundan Etin ne Eti olduğu belli değil.

Bu gün ailecek anlaşıp sanatsal işsizlik yapalım dedik:)  Denizdeki insanların bize uzaylı olduğumuzu ima eden bakışlarına aldırmadan çılgınlar gibi denizden taş topladık! Benim babam zaten çok meraklıdır böyle sanata falan.Kimin babası ayol!? Benim tabi😻 Eve dönünce onlarla ya peyzaj çalışması ya da resim yapacağız,güncellerim yazıyı.Şaheserimiz bitince😉








Onun dışında aslında pek de bir şey yapamadık daha,çünkü bildiğiniz gibi Kemer biraz şehre uzakta.Her ne kadar Antalya'yı avucumuzun içi gibi bilsek de bu sıcakta arabayla bir yerlere gidip gelmek zor oluyor.
Çare Ya avm'lerde ya da havuz-denizlerde.Ancak o şekilde serinleyebiliyoruz:)

Buradaki otelllerin en eğlenceli yanı her akşam farklı eğlenceler yapılıyor olması.Mesela bizim burda bu gün "en iyi erkek yarışması" yapıldı.Gülsem mi ağlasam mı bilemedim :))

Sanırım bu günlük Benden bu kadar,10 gün boyunca böyle günlük gibi yazıp da sizi bunaltmak istemiyorum 😉
Çok da içime sinmedi bu yazı ama olsun bakalım,bu sefer de böyle olsun💞

Yorumlar

  1. Ay ben oralarda çok nü 😀 ler vardır diye gidemiyorummm. Bide orda kıskançlıktan gebermeyeyim demi 😀

    Bende tasları çok severim. Hep.degisik bisey bulcam sanip ararim ama cıksss yok yine dandik egri bügrülere kalirim 😀 tekrardan iyi eglenceler canm benm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok var gerçekten.Özellikle yabancılar,kahvaltıya bile bikini ile ineni gördüm.Hayır sabahın o saatinde ne yapacaksa artık?😂Ben de küçüklüğümden beri bayılırım plajlardaki taşlara.Ama Sudan çıkıp biraz kuruyunca soluyor aslında bir anlamı kalmıyor 😊 Çok teşekkür ettim canımcım 💞

      Sil
  2. Baksen simli naneme tatile gitmiş 😊😀keyfini tadını çıkarın canım benim bir güzel dinlen emi 😊😘😘😘 keyifle okudum güzel tatil yazını 😊😘 keyifli tatiller canım benim 😊bende çok severim farklı taşları toplamayı çok güzel taşlarmış 😊 kocaman sevgiler öptüm seni sevdim seni 😊😘🙋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aslına herkese karşı mahçubum ama sana karşı daha çok.Hiç uğrayamıyorum bloğuna canımcım.Yaz rehaveti mi çöktü anlamadım.
      Bu tatilde epey bir dinlenmem gerekecek tatlım💞 Taşları ben de hep çok sevmişimdir,pasta falan yapardım😂 Ben daha çok öptüm ben daha çok sevdim seniiii💋💞💞

      Sil
  3. Taşlar çok güzel!💕
    Büyük kızım da taş toplamayı çok sever.
    İyi tatiller diliyorum sana kuzum lütfen iyi yanlarını görmeye çalış her gün tatile çıkmıyorsun⚘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşlarla kavanozun içinde peyzaj yapalım dedik önce Sonra farklı fikrlerimi de çıktı bakalım Ne olacak😊 Bana zaten havuz veya denizden biri olduğu sürece hiç problem Yok.Sadece öğleden Sonra biraz sıkılıyoruz ama dediğin gibi canımcım her gün tatile çıkmıyoruz 💞

      Sil
    2. Öğleden sonra kitap okuyabilirsin aslında bence ikindi vakti günün en güzel vaktidir bir de sabahın erken saatleri şahane olur bi dene belki de bir hazine bulursun :)

      Sil
    3. Evet yaa kitabım da bitti iki günde😂 Kitap okumak süper bir şey gerçekten...

      Sil
  4. bu taşların üstüne resimler çizip boyuyorlar ya yapın mutlaka sizde:) İyi tatillerrr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o işi geçen sene denedim.Tahmin et ne oldu? BECEREMEDİM:)) Teşekkür ettim tatlım💞

      Sil
  5. ben de çok defa turisterin kaba davranışlarına maruz kalmış biriyim. sanırım senin de anlattığın gibi onlara gösterilen önemin farkında olduklarından çok rahatlar. neyse dilerim huzurlu bir tatil geçirirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.Yemek sırasında millet yarım saat beklerken bunlar hemen bahaneyle kaynak yapıp çıkıyorlar.Umarım öyle olur şekerlik💞💞

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Kanatlarımı taktıııım😻

      Sil
  7. Annesi`nin Prensesi sayesinde damlayıverdim size. Hoşgeldiniz Antalya`ya ama pek hoş bulamadınız belli ^.^ evet otellerin genel problemi aynen açıkladığınız gibi buralarda. Ben Alanya tarafındayım ve durum gene aynı.(iki yıldır yaşıyorum ve otelde çalışma şansızlığına eriştim anladım neyin ne olduğunu.Sektörüm değilmiş.) Umarım kalan zamanınızda daha eğlenceli günler geçirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa iyi ki damlayıverdiniz,ben zor size damlayacağım büyük zevkle⭐️ Otel gerçekten çok güzel ama bizim aile kültürümüze çook aykırı.Sizin ki de kötü olmuş.Biz daha misafir olarak rahat edemezken siz çalışıyorsunuz😱Bundan sonraki günler için temennim o yönde💞💞

      Sil
    2. Klavye düzeltmiş,koskoca yorumu silmeyeyim dedim (zor yok😂)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar