ŞU SIRALAR BEN / TATİLDE NEREDEYİM?


Uzuun zamandır yoktum değil mi😻 Aslında ilk önce yazayım dedim ama sonra tatilde yazmanın daha mantıklı olacağını düşündüm.Ve beni tanıdıysanız Ne kadar kararsız bir bireycik olduğumu biliyorsunuzdur😉 Şu an Yazıyorum!

Şu sıralar gerçekten fazla ders çalışıyorum.Ağustos'un 15'ine kadar vaktim kaldı Ve yetiştirmem gereken 1500 civarı soru var.Tatil havasının iyi geleceğini düşünüyorum,sabah erken kalktığımda veya gece yarısında falan soruları yetiştirmeye çalışabilirim.Ki zaten öğlen saatleri kafası asla ders almayan bir İnsan olarak genelde geceleri çalışıyorum,Peki Bundan size ne? Bilmiyorum 😂


Onun dışında bu sıralar baya kitap okuduğumu rahatlıkla söyleyebilirim.Günlük 100 bilemedim 80 sayfa oluyor.Kitap okumak gerçekten insanı rahatlatıyor...

Ve gelelim yazının asıl kısmına;
Bu yaz yine Antalya'dayız.Bu sefer Kemer'de.Ama bu sefer tur gibi değil de daha çok günce gibi yazmayı düşünüyorum çünkü size detaylı bilgi vereceğim kadar tarihi yerleri vs. Gezeceğimizi sanmıyorum🌹
Yine arabayla gideceğiz ve bir iki gün Kayseri'de ve Konya'da kalma ihtimalimiz de var.
Bu sefer otelde kalacağımız için de internet ile ilgili problemler yaşamam Sanırım:)

Bu yazıyı çok fazla uzatmak istemiyorum,
Benden bu kadar 🌹
Sizi sevdiğimi söylemiş miydim?😉

•••••

Bu gün kendi milletine, kendi milletinin silahıyla saldırılmasının üzerinden bir yıl geçti.
Masum insanların canlarını hiçe sayarak kendilerini feda etmesinin üzerinden tam bir yıl geçti...
Acısı bu kadar taze kalabilen,zaman geçmesine rağmen hala acısı var olan Ve var olacak olan bu yara bize her zaman güç verecek ve biz hep dimdik ayakta duracağız❤️
Şehitlerimizi rahmetle anıyoruz,gazilerimize binlerce kez teşekkür ediyoruz...


Yorumlar

  1. Simim espriyle yaklasacaktim ama son paragrafı okuyunca içim ciz etti. Bizde bu gece hem gezdik hemde gösterilere şahit olduk. Ve bir kez daha gurur duydum milletimle. Herkes sokakta ve herkes tek bedendi sanki. Tek ülke tek beden. 💕 İyi tatiller canimcimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok istiyordum canımcım sokağa falan çıkmak ama köye gelince bütün hayallerim puf...😊
      Aynen öyle canımcım daha çok bağlandık birbirimize,Tek ülke tek beden❤️
      Sana da iyi tatiller canımcımm🍪

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar