28.01.2017

SINIFTAKİ ÖĞRENCİ TİPLEMELERİ #1

Böyle bir yazı yazmak nerden geldi aklıma hiç bilmiyorum😂 En son sınıftaki bir kıza sinirlenmiştim Sonra bi baktım burdayım😂 Aslında çok fazla tipleme var ama ben böyle kısa kısa tadı damağımızda kalacak şekilde yazacağım😀
Fakat yine alıntımı belirteyim: !*Görsellerin hiç biri bana ait değil,Google Görseller'den alıntıdır.*!
İvit o zaman başlıyorum okurcum💜
1-HOCAM ÖDEV VARDI😂
İlk sırayı onlara vermeseydim ayıp olurdu:D
Hani tam da ders bitmişken,hoca da iyi günündeyse bizi serbest bırakmışken "Hocam ödev vardı!" Diye ince ama güçlü sesli, o arka sıradaki cılız çocuk vardır ya! Hah işte tam ondan bahsediyorum!!
Ki duruma göre o kişi bazen ben de oluyorum.E ama oturup beni çok uğraştıran bir ödevse tabikisi söylicem yani😂 Ha bir de bu Kişiler sıra arkadaşının "çıkışta gel" bakışlarına maruz kalırlar😂

26.01.2017

VİNTAGE AŞKI HİÇ BİTMESİN! #1

Bu gün sabahtan beri ne yazacağım diye düşünmekten beynim yandı! Yok aklıma fikir mikir gelmiyor,YOK!! Sanki gökten fikir yağarken ben şemsiye açmışım gibi!!

En sonunda yok böyle olmaz dedim.Aklıma ilk geleni yazmaya karar verdim.Ama işin doğrusu en son odamdaki radyoya bakıyordum sonra birden kendimi vintage görselleri içinde buldum:D
O zaman uzatmıyorum Çenecim susarsan?

İlk olarak Vintage Ne?
Sözlük anlamı olarak;geçmiş dönemlere ait tek ve özel parça veya da koleksiyonlara  verilen bir moda terimi ismidir,deniliyor.Ha ama bana sorarsanız daha kolay açıklarım;ponçik,minnoş şeysiler:))

O zaman şuraya biraz ponçik minnoş şeysi resimleri koyayım da canınız çeksin mademmmm:)))))
***Görsellerin hiç biri bana ait değildir. Google Görseller'den alıntıdır***

Biri bana bundan bulsunnnnnnnnnnnn!!!!!

BİR TEYZOŞTAN BAHSEDİYORUM...BENİM İÇİN SADECE BİR TEYZE DEĞİL??

Bu gün içimden geçenleri ölümsüzleştirmek istedim.Fazla mı duygusalım ne anlamadım bu gün okurcum.


Bir teyzeden bahsediyorum,bir anne yarısından,bazen bir anne yarısından çok daha fazlasından...
Bir teyzeden bahsediyorum,annenizin almadığı oyuncağı size sürpriz yapıp alandan,
Bir teyzeden bahsediyorum ki,küçüklüğünüzde size oyuncak ev yapmak için 3 gününü harcayandan,
Bir teyzeden bahsediyorum,hastalandığınızı öğrenince ilaç deposuna dönenden,
Bir teyzeden bahsediyorum ki,yaramazlık yaptığınızda annenize söylemeyenden,
Bir teyzeden,bir anne yarısından bahsediyorum!!
Sadece bir teyze değil,anne yarısından!
Anne gibi koruyan kolluyan,
anne gibi sarılan,

25.01.2017

KIŞ KOMBİNİ

Kombin yapmayalı çoook uzun zaman olmuştu.Gerçi artık eskisi kadar ilgi duymuyorum böyle şeylere ama hadi bakalım hayırlısı:).Bu gün kar yağdı buraya.Ah o kar yok mu o karrr...Okul zamanına denk gelmezsin tabi değil mi? Neyse Allah'ın işine karışmak gibi olmasın.Sus artık Bay Çenem.
Hazır kar yağmışken ben de kış kombini yapayım dedim fena mı ettim okurcum?
Hadi O zaman başlıyım kendi yaptığım kombini eleştirmeye:




Gri-Pembe uyumuna her zaman bayılmışımdır zaten.Şablondan da anlaşılacağı gibi:)
Kombini özetlemek gerekirse;Genel olarak gri ve pembenin,Jean ile birleştiği kışlık bir kombin.
Şimdi tüm parçaları tek tek eleştireceğim müsaadenle okurcum.

24.01.2017

İLK YAZIMA BAKINCA ....??


Bu gün aslında çok farklıydı niyetim.Kombin yazısı yazacaktım.Dün akşam hazırlamıştım kombini ama bu sabah kendimi birden ilk yazımı okurken buldum...
Ve o anki yüz ifadem annemin saçlarını ucundan aldırıcaz diyip götürdüğü kuaförden Saçlarım kısacık olarak çıktığımdaki yüz ifademle aynı oldu.😂 Sevgiler selamlar ANNECİM💙💙
Şaka bir yana İlk yazıma bakınca bloğun bana gerçekten bir şeyler kattığını anladım.Yeni dostlar,dostluklar...

EL EMEĞİ GÖZ NURU ŞABLONUM

Farklılığı farketmişsindir okurcum.El emeği göz nuru şablonumu kullanıyorum artık:))
Şablonun temeli dışındaki her şeyi tamamen kendim yaptım.Açık konuşiyim mi? HİÇ ZOR OLMADI :D
Bana kalırsa en iyisi çabalayıp çok zor olsa bile bir şeyi kendinizin yapması kadar güzel bir duygu yok. O işi başarıp çıkardığınız işi beğenince Zaten sizden iyisi Yok inanın bana💙 Ve ben çıkardığım bu işten çok ama çok memnun kaldım.


23.01.2017

ÇOCUKLUĞUMUZA DAİR MİM

Bu gün de ne kadar mim yazdım değil mi? Olsun olsun güzel oldu.Dün akşam 2 ponçik arkadaşıma da söz verdim.Biri yapıldı sıra ikincisindeeee!
Sevgili deepciğim bu mime herkesi davet etmiş ve tabiki ben de yine üstüme alındım:))
Ya deep çok tatlış değil miiii?????
Bay Çene birazdan yine başlayacak ben en iyisi mime başlayayım.

Aslında ben hâlâ çok büyümüş sayılmam ama böyle 5 yaşlara falan ineyim olur mu?

1-ÇOCUKLUĞUNUZDA EN ÇOK SEVEREK OYNADIĞINIZ OYUN NEYDİ?
Her bir şeyleri oynardım ama en çok bizim ''B'' ile evcilik oynardık.Daha doğrusu Barbie oynardık.Her yaz bir sürü barbie bebek alırdık falan değişe değişe oynardık:D.
Sonra tabii şey vardı benim ilkokul arkadaşlarımla kurt baba oynardık.Saçma sapan renkler koyardık isimlerimizi ki kurtbaba bizi yiyemesin:D Kaçarken ne heyecanlanırdım anlatamam! :D
Köşe kapmaca vardıydı.Bizim okulun bahçesine çizmişlerdi her teneffüs gidip orayı kapardık.
Sonracıımaa nasıl unuturum SEKSEK! Ondan da vardı okulun bahçesinde ay ne eğlenirdim be!
Bi de bi de bi de son olarak bizim okulun demir parmaklıkları vardı ne hikmetse onların arasına sığabiliyorduk! Hatta bir kere arkadaşım sıkışmıştı:D

2-ÇOCUKLUĞUNUZDA EN ÇOK HAYAL ETTİĞİNİZ ŞEYDİ?
Ben hep milli sporcu olmayı hayal etmişimdir çocukluğumda.Şimdi bile hayal ediyorum ama bir şeyler için biraz geç kaldım.Zaten okuduğum okulda da voleybol spordan sayılmıyor! Sırf bu yüzden beden derslerinden soğudum yahu!!! HAKLI DEĞİL MİYİM OKURCUM?!
Bir de şey vardı tabi 5-6 yaşlarında hayal ederdim hep Barbienin evleri olurdu ya hani böyle 500 tl falan.Onlardan isterdim :D

3-KLASİK BÜYÜYÜNCE NE OLURDUNUZ SORUSUNA NE CEVAP VERİRSİNİZ?
Öhöömm şimdi listesini çıkarıyorum malum biraz uzun:D :
5-6 yaş:Derdim ki hep ben GÜZEL GELİN olucam bi de ASKER:)
7-8 yaş (ilkokul dönemleri:ÖĞRETMEN olucam derdim,ertesi gün VETERİNER derdim,sonra HAKİM,SAVCI derdim en son da DOKTOR dedim :D
9-10:Olmazsa olmaz o dönemlerde MODACI derdim :D
Sonra zaman geçti büyüdüm büyüdüm 3 yıdır kararım aynı Psikolog olmaya karar verdim:)) Tabi önümde daha çok zaman var çok çalışmalıyım:))

Bu arada deepcim  o sendeki görseli kullanıyormuyduk bilemedim? Yoruma yazarsan eklerim hemencicik.

Mimi şurda biyere bırakıyorum.İsteyen herkessss yapsın bi kerem:))))))))))

ŞANS MİMİ

Öhöm öhöm! Yeni giriş buldum kendime okurcum! :D
Ben fazla uzatmıyım olur mu sevgili bay çenem???
Bak yine başladı konuşmaya sussana!!

Yalnızamaözgür arkadaşımız bir mim başlatmış,Sevgili ANNESİ'NİN PRENSESİ de bu mime herkesleri davet etmiş:))))))) Üstüme alınmazsam da olmazdı zateeennn:)))))))).Soruları çok beğendim veee elimden geldiği kadar uzun yazmaya çalışacağım tabikisi:)
O zaman başlıyorum!

HAYATTAKİ EN BÜYÜK ŞANSINIZ NEDİR?
Hayattaki en ama en büyük şansım böyle ponçik bir aileye sahip olmam:annem,babam,erkek kardeşim(ona abi demekten nefret ederim:D),4 tane teyzem,2 tane dayım,1 tane amcam,2 tane halam,minik ponçik ikizlerimiz(kuzenler),tontik dedelerim,anneannem,babaannem vsvsvs..
Bazen söylenirim erkek kardeşime(tamam kabul ediyorum ağabeyim!) ama seviyorum o gıcık şeyi:))

Ama tabi bir çok konuda çok şanslıyım ben Mesela şöyle özet geçeyim:
Başarılı bir öğrenciyim bunun bana her zaman bir artısı olmuştur.Mesela sınav akşamları çok heyecanlanmam genellikle(yalancııı!! -bi susar mısın?)

Yaşam alanım çok güzel.Kocaman bir site gibi! Her yerde ağaçlar var falan:D

Bloğummm  canımmmm.Kendimi geliştirmemde etkisi çok oldu.Mesela düşünüyorum da blogtan önce ben ne yapıyormuşum?

Hani demiştim ya ''Zaman akıp giderken kıymetli dostlar biriktirmeyi unutmayın.'' diye.Hah işte bende o kıymetli ponçiklerden çookkk var!

Sonraaa hayallerim vardır benim! Onların çoğusu gerçekleşir mesela.Çok Şükür

Mutluyum,huzurluyum daha ne olsun??:)))

Ama en önemlisi Allah'a şükredecek çook şeyim var! Bu da benim Şansım!!

Eveeeett ben mimi burada bırakıyorum.İsteyen alsın:))
*İsimle mimlemek istemiyorum.Sonra anlaşmazlıklar çıkıyor,kalp kırmaya,kırılmaya ne gerek var?
İsteyen alabilir mimi yapana da yapmayana da ponçik gülücüklerimden gönderiyorum:)

*:Lafım kimseye değil bu arada yanlış anlaşılmasın:))))))))

22.01.2017

GÜLÜMSE ÇEKİYORUM!😃


Gülümsememiz için ille de birinin bize "Gülümse Çekiyorum" demesi mi lazım?

Mutsuz olmak için ne kadar çok sebebimiz var değil mi,oysaki şükredecek bir sürü şey varken?

Gülmek,gülümsemek,mutlu etmek,yardım etmek ne kadar zor;ne kadar da üşeniyoruz değil mi? Oysa insanları üzerken,kırarken,parçalarken hiç de zor değil!

Affetmek,bağışlamak,merhamet etmek,Sevmek,sevilmek ne kadar zor değil mi? Oysa kavga etmek ne kadar kolay! Nasıl olsa kolay olan laf saymak,kalp kırmak,Sonra da çekip gitmek varken neden affedesin,neden sevesin,sevilesin ki?!

Peki soruyorum size,Gülümsemek daha güzelken;Neden somurtalım ki?

Aslında her şey bu sorunun cevabında saklı.Durup düşünmek gerek,Neden sahip olmadığımız şeyler için üzülmek bu kadar kolay da;sahip olduklarımız için şükretmek,GÜLÜMSEMEK bu kadar zor?
Gülümsemek bu kadar kolayken neden gülümsemiyoruz??
Tamamen bizim elimizdeyken,mesela şu an istersen bunu yapabilirsin! Neden yapmıyorsun Gülümse!!

Bak şuna hâlâ somurtuyor!! Pff tamam tamam:

ÇEKİYORUM GÜLÜMSE!!

Bak nasıl da gülüyorsun:))

21.01.2017

ŞU SIRALAR BENCİL TAKILIYORUM😂

Şu sıralar biraz bencil takılıyorum😂 Çünküüüüüü;

Yani Aslında şöyle söyleyeyim; herkese değil de bana hoşlanmayacağım davranışlarda bulunan insanlara karşı bencil davranıyorum şu sıralar.HAKLI OLARAK!

Şimdi biraz bencillik yapıcam müsaadenle okurcum!
Soruyorum size? Döktüğünüz göz yaşları,uykusuz geceleriniz(şurda haydi söyleeee diye başlıyormuşum😂), kafanızda kurduğunuz binlerce kötü senaryo Ne yüzünden?
Daha doğrusu şöyle özetleyeyim sorumu:Sizin mutlu olamama sebebiniz ne?
Kendiniz için ne yapıyorsunuz,mutlu olmak için?
KOCA BİR HİÇ!!
VE SIRF İNSANLARIN BENCİLLİKLERİ YÜZÜNDEN!!
Size bir sır vereyim mi? Sizi üzen insanlar siz ağladığınız zaman gülüyor!
Bencil oldukları için hep onlar mutlu oluyor!!

Bırakın biraz da kendiniz mutlu olun.Biraz da siz BENCİL OLUN!! Tabii ki kendinizden başka hiç kimseyi düşünmeyin demiyorum,Ama onları 2.plana atın.1.planda kendiniz olun ki MUTLU OLMAYI ÖĞRENESİNİZ!

Biliyorum böyle bir konuda yine yazı yazmıştım ama keşke bencil insanların sayısı benim yazdıklarım kadar olabilse!! O zaman kişi başına 0,bilmem ne bencil insan düşerdi😂

DİKKAT: ŞU SIRALAR SOĞUKLARIN DA BAŞLAMASIYLA BENCİL İNSAN VİRÜSÜ ARTIYOR! VE BU VİRÜSÜ YENMENİN TEK YOLU GÜLÜMSEMEK!!

Siz gülün ki onlar da amaçlarına ulaşamadıklarını anlasınlar😉
 Musmutlu hafta sonları 💙💙💙💙

20.01.2017

PORSELEN FİL BOYAMA-KENDİN YAP-



Herkese merhaba! Geçen gün bu sevimli filciklerden resim hocamız okula getirtmişti.Ben de fiyatı uygun olunca 3 tane alayım dedim.Her ne kadar ilk başta beceremesem de insan yaptıkça eli alışıyor:) Tanesi 2,5 ₺ gibi bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam.
Bu gün hiç espri yapamadım farkettiniz mi?😂 Nedense gelmiyo aklıma😂 E yazının ilerleyen bölümlerinde gelir belki😂
Tamam iyi hoş da nasıl yapacağız? O zaman hemen başlıyorum :))

*İlk olarak fillerin ilk hali böyle beyaz porselen. İsterseniz hiç bir şey yapmadan direk boyayabilirsiniz ama bence elinize almışken biraz özenin:)


*İkinci aşamada KURŞUN KALEMLE üzerini istediğiniz gibi çizin.Burası size kalmış:) Söz sizde:) BURASI ÇOK ÖNEMLİ:SOLUK ÇİZMEYİN!!


*Üçüncü aşamada bu çizdiklerinizin üzerinden şu ince uçlu siyah keçeli kalemlerle gideceksiniz.Mesela ben bu aşamayı yapmadım örnek olsun diye resim çektim bir tane.Peki yapmazsak Ne olur? Belki boyarken biraz solabilir.Ama dikkatli boyarsanız yani kabaca söylemek gerekirse fırçayla porselene bodoslama dalmazsanız sıkıntı yaşamazsınız😂

*Dördüncü aşamada çizdiklerinizi Boyayacaksınız:) Mesela ben çok küçük çiçekler çizmiştim Fırçayla batırmak istemediğim için (Çünkü beceremeyeceğimi biliyordum:D) Kürdanla boyadım.Orası size kalmış.Hatta size naçizane bir önerim olacak : Kürdanla boyarken sulu boyaların suyundansa boya taneciklerini kullanırsanız kabarma bir görüntü verir:) Bu arada SULU BOYA KULLANIYORUZ!!!!  GUAJ BOYA KULLANMAYIN!!çünkü sertleşip çatlıyor!!

*Son olarak filin geri kalan kısmını yani vücudunu da SULU BOYA kullanarak boyuyorsunuz.Direk çizdiklerinizin üzerinden fırçayı bodoslama daldırmaktansa şekillerin kenarından boyamanız daha iyi olacaktır.

.

Bu arada Filleri alırken çift sayı değil de tek sayı almanızı tavsiye ederim.Çif sayı çok şık durmuyor 😂☺️
 Bu işlemlerin hepsi yaklaşık 30 dk sürüyor.Çok da fazla değil:)

Filleri nereden bulabileceğinize gelirsek bence hobi marketlerinde rahatlıkla bulursunuz:)

NOT:Ben de filleri bitirince postu güncelleyip fotosunu atacağım:))

Sonraki yazımda görüşürüz💙💙

17.01.2017

MY SPECİAL WOOHOOBOX ÜRÜN TANITIMI

Şu an yazmaya Ne kadar üşendiğimi,Bir ben biliyorum bir Allah okurcum!😬
Özetlemek gerekirse başımı sınavlardan daha dün kaldırdım! Yaklaşık 1 aydır çaktırmadan her gün sınav yapıyorlar,ama yer mi Anadolu insanı? Yemez(yedi.)😂
Sanırım bu postu yayınlarken 5-6 kez mola veririm diye düşünüyorum.Aşırı ama aşırı ama aşırı-...-üşeniyorum! Ama kendime çeki düzen vermem lazım artık! Daha düzenli yazmak istiyorum Ve de şimdilik hedefim 50 üye.Hadi hayırlısı bakalım!

Geçen hafta woohoobox'taki bir kaç ürün dikkatimi çekti ve almalıyım dedim.Sipariş gelir gelmez atladım üstüne😂 Bu seferki My special Woohoobox oldu.Ürünlerin hepsini çok beğendim Fakat kusurlar da yok değildi.Peki ürünler hakkında ne düşünüyorum hadi beraber inceleyelim:
Satın Aldığım Ürünler

1-Panda Kalemlik🐼

İlk Olarak En çok hayal kırıklığına uğradığım ürün Bu Panda kalemlik oldu.Çünkü sitede biraz daha farklı Ve canlı gözüküyordu.Özellikle sitedeki resimde kalemliğe şekerlik katan yanaklarındaki pembeliklerin olmaması üzdü beni.Ama yine de beğendim.Mesela benim gibi kalemlikte aynı rengin


5 tonunu taşıyan bir öğrencinin kalemlerinin sığması takdire şayan!😂


2-Haftalık Retro Planlayıcı🗓
Bu ürüne tek kelimeyle Bayıldım! Ben sürekli bir şeyleri unutmaktan korktuğum için Çok işime yaradı Ve masamda yerini aldı:) Tek memnun kalmadığım özelliği ise kağıtların karton tabana sağlam yapıştırılmaması oldu.Çünkü masanızın üzerinde bir yere yaslayarak dik şekilde kullanmanız pek de uygun olmuyor maalesef.:(

3-Süper Kahramanlar Kitap Ayracı
İsmini tam hatırlamıyorum ama buydu sanırım.


Artık düzenli kitap okuma alışkanlığı kazanmak istediğim için odamda küçük bir kitaplık oluşturdum.

Bu ayraçları da o yüzden aldım.Böyle bir kitap okumak istiyor insan! Hiç bir memnun kalmadığım özelliği de yok:)

3-Peluş Meyve Pilot Kalem

Dış görünüş olarak bayıldım.Güzel de yazıyor Fakat bazen mürekkebi çok bulaşıyor elime.Onun dışında Bayıldım.

4-Baykuş Jel Pilot Kalem-tam hatırlamıyorum-
Yine dış görünüş olarak Bayıldım Fakat yine bu kalemde de mürekkep sorunu var.Ve de çok çabuk kirlendi! Ama işimi görüyor:)






5-Teneke Kutu
Dış görünüş olarak eh işte Fakat işlev olarak mütüş😂 Gayet geniş ve baya baya benim kolyelerimi aldı.Belki de benim kolyelerim azdır😂
Evet üşenerek yazdığım postumun sonuna geldik.Mobilden yazdığım için baya zorlandım ama umarım bir sıkıntı olmamıştır.

Mussmutlu bir yarıyıl tatili geçirmeniz dileğiyle 💙

11.01.2017

KARARSIZLIĞIM BAŞIMA BELA😂

Ay biliyorum iki de bir karar değiştirmemden size de artık gına geldi:D Ama ne yapayım ben böyleyim işte! Sadede geleyim,Geçen gün açmış olduğum İngilizce bloğumu haftasonu sileceğim.Neden?
Çünkü 2 bloğu birden idare etmek çok zor.Hele de biri yabancı dil olunca😑
Bu yüzden haftasonu detaylı bir düzenleme yapıp şu İngilizce Yazma işine bir açıklık vereceğim.Ama  planladığım kadarıyla sanırım İngilizce yazılarımı bu bloğa yazacağım.Ama kesinlikle yazılan ingilizce yazılarımın Hemen olmasa da Türkçeleri de gelecek.
Saat geç oldu sanırım biraz saçlamaya mı başladım?:)
Uzatmadan bitiriyorum,
Xoxo 💕
Not:Yine de İngilizce Bloğuma üye olan 2 okurcuma  da tişkür ediyorum 😂💕

6.01.2017

AKŞAM YÜRÜYÜŞÜ(GÜNCE)

Merhaba! Biraz da günce yazayım dedim.Belki bir kategori oluştururum ilerki zamanlarda:))
Bu akşam o kadar eğlendim ki! Her ne kadar şu an bacaklarım kopsa da,Birazdan bu ağrıdan yastıkları ısırmaya başlayacak olsam da güzel bir akşamdı bu akşam😁

Evde otur otur daraldım.Teyzem bize gelmişti bu gün.Gerçi 4 tane teyzem var her güne bir tane falan diyormuşum😂 Neyse işte bizim bu akşamki yürüyüş de benim sıkılıp aslında dışardan tatlı alıp gelmem ile başladı.Ancak sonra annem ve teyzemle bir cafeye gitmeye karar verdik.Sonra dershaneden erkek kardeşimi de alıp cafeye geçtik.
Daha önce oranın Milkshake'ini denememiştim ama süperdi gerçekten:)
Pastama gelecek olursa memnun kalmadım.Tadı şurup gibiydi:/ Sanırım bir daha o pastadan yemem🤢 Zaten ilk deneyimimdi.O da hüsran oldu açıkcası😂
Görsel kötü farkındayım.Sorry😑
Neyse işte zaten bacaklarımın kopmasına sebep olacak kadar yürüdük tabi ev -annemlere göre- yakın olunca😉 Sanırım bunu anlatmama gerek bile yok:D
Daha fazla uzatmıyorum,uzatamıyorum okurcum...
Çünkü bacağımın ağrısındam yerimde duramıyorum😁😑
Görüşürüz!!😊💕

1.01.2017

MİM|2017'DEN NELER İSTİYORSUN?


"Photo Grid  ile yapıldı"
Merhaba! Uzun zamandır böyle coşkulu coşkulu bir merhaba dememiştim herhalde.Biliyo musun şimdi farkettim de uzun zamandır yazılara girerken merhaba dememişim okurcum! Tüh tam kurtulmuştum şu "merhaba arkadaşlar" şeysinden ! Neyse tamam tut çeneni simli-iç ses:D-
Sevgili Kız kardeşler arasındabir mime herkesi davet etmiş okurcum.Ben de üstüme alınmazsam olmazdı zaten:D
Ama cidden mimi bu kadar beğenmeseydim yazmazdım çünkü mimin uzun keyifli bol görselli olması isteniyor:))
O zaman başlıyorum!
Mim Hakkında:
2017'den neler istiyorsun?
Sorumuz bu. Ama benim isteğim buna sizden olabildiğince fazla yazmanız. Oturun bir yarım saatinizi ayırın kalem kağıt alın kenara yazın.
Ne istiyorsunuz? Bir kitapta olabilir, kalem de. Mutluluk, sağlık. Ya da sevdiğine kavuşmak. Daha çok para...
Daha sonra görsellerle süsleye süsleye eğlenceli bir yazı yazın!
2017 bitişinde kim ne kadar ulaştı istediğine diye yeni bir yazı daha yazacaksınız, unutmayın bu yazıyı!

Sanırsam tek soru bu.Evet şöyle söyliyim başta sağlık istiyorum.Çünkü sağlık olmazsa hiç bir şeycikler olmaz.Sonrasında tabikisi ailemle beraber musmutlu bir yıl istiyorum.Barış istiyorum.Şu yaşananların bir daha yaşanmamasını istiyorum,YAŞANMASIN YAHU!
Tabiki bunlardan Sonra başarı istiyorum.Bol kazanç olsa da olur olmasa da,ama olacaksa helalinden olsun:) Bir kez daha söyliyim Barış Barış Barış istiyorum:(
Ay bi de tabiki bunu başarıdan daha önce söylemeliydim ama ailemle beraber huzur istiyorum💕
Şimdi geleyim daha kişisel olan isteklerime:
✔️Öncelikle 13 yıldır soğuk bir memlekette yaşayan vatandaş olarak Deniz istiyorum kum istiyorum güneş istiyorum,13yıldır olduğu gibi ailemle beraber Antalya'ya taşınmak istiyorum okurcugum:) Çok da mümkün değil gibi gözüküyor ama olsun bari:)
✔️Sonracığıma seneye gireceğim ama bu sene çalışmalara başlanacak sınavda Ve çalışmalarımda başarı
istiyorum.Güzel bir yer kazanmak istiyorum.Allah yardım eder inşAllah.
✔️Sonrasında bu yıl böyle bol bol gezmek seyahat etmek istiyorum.Değişik yerler,değişik şeyler görmek istiyorum.
✔️Bu yıl bol bol fotoğraf çekmek istiyorum.Birbirinden anlamlı güzel kareler...
✔️Güzel dostluklar istiyorum.Sadece bir kez sarılmak için kilometrelerce yol gideceğim insanlarla güzel anılar biriktirmek istiyorum.
✔️Artık şu haketmeyenlere değer verme işinden vazgeçmek istiyorum.Biraz da onlar kırılsın dimi ama yahu!
✔️Bu yıl süper bir tatil yapmak istiyorum.Malum seneye dersten başımı kaldıracak zamanım olur mu bilemiyorum.
✔️Blog dünyasında biraz daha gelişmek de var hedeflerimde doğrusu💪🏻
✔️Bu arada kız kardeşlerin de dediği gibi bunları 2017'den değil Allah'tan istiyorum tabiki.
✔️Bu yıl tüm kaza Ve belalardan tabi ki hastalıklardan uzak huzurlu mutlu bir yıl geçirmek istiyorum ailemle:)
✔️Bir de orga daha çok zaman ayırmak istiyorum 🎹


Sanırım hepsi bu kadar.Aslında daha çok şey vardır ama aklıma gelmedi:)

İsteyen herkes mimlendi.Çünkü mimlediğim Kişiler yapmayınca sinirlerim bozuluyor valla keçileri kaçırıyorum.Olsun canları sağ olsun 💕❤
Bu arada 2017 BİTİMİNDE KİM NE KADAR ULAŞTI İSTEKLERİNE DİYE BİR YAZI DAHA YAZCAKLAR MİMİ YAZANLAR UNUTMAYIN!

Başka bir yazımda görüşmek üzere 👋🏻 💕